Prinsen og mamma`n :) Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Prinsen her i gården har alltid vært en gulper, men i dag har han tatt helt av.. Begge to var gjennomvåte etter at han gulpet, og han har gulpet mye mer enn han bruker i hele dag.. Hva kan dette være? er det vanlig ?
Zana123 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Lille prinsen min har også hatt det noen ganger. Han gulper mye til vanlig og sikler (jeg går aldri noe sted uten to ekstra gulpekluter og en haug med smekker).. Men noen ganger leker han fontene! Han har hatt et par håpløse dager der jeg har skiftet på han (mange ganger) og meg, vasket stolen vi satt i, teppet hans og sengetøyet, og så etter en dag med sånt er han plutselig tilbake til "normal" gulping. Når jeg spurte HS sa hun at så lenge det ikke var sånn hver dag og han legger på seg var det ikke så farlig (bare irriterende når man må vaske så mye klær..) Trøster meg med at lukkemuskelen øverst i magesekken modnes mye fra 4 måneders alderen! (lille prinsen vår er 14 uker nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå