Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit om ny bøyle til tripptrapp passer til gammel tripptrappstol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg på. Babysetet passer ihvertfall ikke. Litt teit spør du meg... de har hatt samme design i gudene vet hvor mange år, og mellom mine to barn endrer de det...:(

Skrevet

Det kommer an på hvor gammel stolen er. Husker ikke hvilket årstall som er grensa. Vi har gammel stol og ny bøyle som ikke passer men vi skal skjære den litt til så går det.

Skrevet

de passer ihvertfall på stoler laget etter 2001 :) for vi har en fra 2001 og den passer her hoss oss... :)

Skrevet

Hei!

Hadde akkurat problem med dette selv. Kjøpte en tripp trapp på finn og visste ikke om dette med den "nye" modellen. Var i en butikk for å kjøpe bøyle og de sa at den passet alle stoler, fast jeg sa at den var gammel. Men den passet ikke.. Ringte til Stokke for å spørre om dette og de måtte gjøre om bøylen på grunn av nye EU direktiv. Hvis jeg husker riktig var det stoler etter 2001 som kan ha de nye i plast. På de som er eldre må man få tak i en gammel bøyle. De hadde en liggendes der som de sendte meg i posten=) veldig hyggelige var de. Så nå sitter lillan å koser seg i stolen sin=)

Ring Stokke og spørr om man kan få tak i bøyle til en gammel stol=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...