Gå til innhold

Noen som har erfaring med blødning i svangerskapet?

løve-78

Anbefalte innlegg

Er i slutten av uke 13 nå og hadde en blødning på kvelden etter en lang arbeidsdag (varetelling hele dagen)Ingen magesmerter, men merker at magen blir hard ved mye bevegelse/anstrengelser. Heldigvis bare brunt det som kom i hele går og til nå i dag. Ringte jordmor og hun fikk ordnet meg en UL i dag. Så er veldig spent på hva som kommer frem på UL. Jeg har vært hjemme fra jobb i går og i dag og bare ligget på sofaen å hvilet meg... Håper jeg kan komme tilbake i jobb, blir lange dager hvis jeg ikke kan jobbe.

Er det noen andre som har hatt blødninger i svangerskapet?

Satser på at det ikke er en spontanabort som er startet, tror egentlig ikke det siden jeg ikke har noe vondt...

Hilsen nervøs tvillinggravid mamma :(

Fortsetter under...

Hei. Jeg har også hatt en blødning nå (uke 15), kom først friskt blod, og deretter ble det brunlig spotting. Fikk dette i to omganger for to dager siden. Andre gangen var det en del friskt blod, og jeg har fortsatt brun utflod. Fikk komme til UL dagen etter, og alt var heldigvis fint med tvillingene. Fikk likevel beskjed om å holde meg i ro + sykemelding i tre uker.

Blødde litt på denne tiden i sist svangerskap også, men det gikk veldig fint. Vet det er flere som har blødninger gjennom hele svangerskapet, men det er ikke noe kjekt å oppleve likevel. Håper UL viser at alt er bra med tvillingene dine. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...