Gå til innhold

Annonsering av graviditet på PCOS forumet

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo ღ

Hei alle søte damer :)

Vi prøvde selv i 2 år før spiren endelig klaffet. Og da etter lap og dobbel pergo. (ørten pergokurer før det)

Jeg var mye her inne på PCOS forumet for å få råd og tips. Blant annet om kosthold og hva lap er. Og for å få trøst i vanskelige stunder.

Nå er det ikke meningen å tråkke noen på tærne. Men for meg var det veldig sårt med alle "jeg er gravid" innleggene. For man ønsker mer enn noe annet å kunne annonsere det selv.

Det er bare fint om dere kan ha det i bakhodet. At for noen er det veldig tungt å lese om andre sine lykkelige omstendigheter. Fordi om det er vel unt :)

Dette var bare mine tanker, og som sagt er ikke innlegget ment som å nekte å annonsere graviditet her inne. Bare tenk litt på de som enda ikke er gravide :) (men som snart blir det :D)

Det blir vel for feigt å publisere innlegget uten nick ;) Så jeg får stå for det jeg mener :)

Fortsetter under...

Jeg syns også det er flott når damene her inne annonserer at de har klart å bli gravide- de er jo en gledelig nyhet og et håp for dem som sliter.

Jeg er slik at jeg heller blir litt missunelig når venninner blir gravid.. men såklart gleder jeg meg med dem,det er jo en kjempeflott nyhet :-)

Det er bare det at jeg gleder meg slik til å prøve på nr. 2 selv. vet jo ikke hvor lang tid det kan ta..

hei! jeg må si meg sterkt uenig med deg her! Jeg har alltid blitt kjempeglad når jeg har lest om at de som sliter like mye, eller mer enn det jeg har gjort, skriver at de er gravide her inne. Det betyr jo bare at det er håp for ALLE! Hvis man ikke klarer ta glede i andres lykke, eller syntes det er flott å lese om enten graviditeter eller nedturer burde man nok ikke være på forumene på Barnimagen isteden.

Hilsen stolt og gravid som ville dele min historie med dere i ett inlegg lenger ned for å vise til at det er HÅP for oss <3

Hei Hippo!

Jeg er både enig og uenig med deg.

Jeg blir veldig glad for å lese solskinnshistorier om andre som har prøvd lenge og endelig klarer å bli gravide.. da føler jeg det er håp for meg også.

Jeg blir virkelig kjempeglad for å lese sånnt! :-D

Men må si at for en tid tilbake leste jeg et innlegg om det å bli gravid på første enkle pergokur. Det ble mer som en smell i fleisen på meg. Siden vi har prøvd i over 2 år og ikke en gang klart å få eggløsning. Og det er nok mange flere her inne som har slitt like lenge som oss og enda lenger også!

Det var vondt å lese at noen kunne skrive at det fantes håp etter å ha blitt gravid etter første enkle kur. for meg ble det håpet bare mindre, da jeg har hatt både doble og triple kurer uten å få eggløsning..

Men for all del! Jeg gratulerer alle som har klart å bli gravide. :-D enten det er doble, enkle eller ingen pergokurer! om det er den første eller den tiende også. Dere er heldige! :-)

Lykke til alle dere! Jeg håper det blir spirer i fleng fremover.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...