Gå til innhold

Dere med Stonz - er dette bra tilbud?? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt disse, men hadde ikke fått med meg at disse linerz måtte bestilles utenom, så det var godt du sa det:) Har bestilt de nå....

Men jeg bestilte i medium, og måtte derfor betale noe mer.....

Skrevet

Men de var utrolige tøffe altså:)))))

Skrevet

Hei

Det står på siden du la ut, linerz ser ut som "sokker" til å ha inni

http://www.stonz.no/index.php?nr=90&case=4&id=60&idkategori=60

Jeg skal få låne noen av ei vennine som hun kjøpte brukt. Men hun sa at de Stonz ene hun hadde syntes hun var litt for tynne. Hun hadde noen andre også som det sto thinsulate på som hun sa var bedre. Men der hadde de mistet den ene. Men det er hennes oppfatning og det er jo ikke sikkert de hun hadde var for vinterbruk, ikke vet jeg.

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Ååå... Blir som med slike sokker man kan putte oppi Hunterstøvelene da :)

Men da kan man kanskje like så greit ha ullsokker oppi (for det har vi mengder av), i stedenfor linerz?

Da trur jeg at jeg kjøper et par :) Str 0-3 år må da være noen digre klomper, men vet jo at mange her inne er fornøyde med Stonz :)

Skrevet

Veldige gode og praktiske for små barn som ikke har begynt å gå. Jenta mi brukte dem mye i vinter og vår. Fine å ha på når de krabber også. MEN- de er ubrukelige på små føtter som har begynt å gå. De reklamerer med at de kan brukes etter de har begynt å gå, men det funker dårlig etter min erfaring.

Skrevet

Jeg har ikke Linerz heller forresten, ullsokker gjør samme nytten ;)

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Mamsen30: takk for tips!! Ja det kan jo ikke være noe særlig gåstøtte eller beskyttelse mot skarpe steiner o.l. i slike poser.. Men topp for "bærebabyer" slike som min, som stadig mister en ullsokk ned på våt og skitten asfalt :P hehe :)

Syns jo så klart at de her var utrulig skjønne:

http://www.stonz.no/index.php?nr=90&case=4&id=82&idkategori=59

men er jo så klart ikke på tilbud :P Meh...

Skrevet

Jeg bestilte fra stonz.no på tirsdag og fikk de i posten i går- raskt levert! Vet ikke hvor gammelt ditt barn er, men hvis det nærmer seg 6 mnd. ville jeg bestilt i medium da small ikke vil vare så lenge.

Jeg bestilte med liners, men angrer egentlig litt for jeg synes de satt bedre på med bare ullsokker i.

Skrevet

Vi har medium Stonz (bare small var på tilbud sist) og har brukt det siden han var 6 mnd. Funker veldig fint når man trenger noe vanntett når de begynner å krabbe og stå, men også i bærsele. Vi har vært mye ute, og med den lille kroppsvekta her er det ingen fare for at skarpe steiner skal kjennes igjennom. I høst dro vi over et par regnbukser og så var det bare å krabbe i vei i vått gress og i skogen på sopp og bærtur med mamma. Bruker de også mye i vogn og på vei inn og ut av bilen, også utenpå tøfler/mockasiner. Syns absolutt de har vært verdt prisen. Jeg har ikke liners, satser på tykke ullsokker inni. De sitter ikke kjempebra på, etter litt krabbing er det altid behov for å justere litt, men vet ikke noe annet som er bedre.

Løp og kjøp.

Skrevet

Madolyn,

Det er helt grei pris. Du slipper jo toll når du handler fra Norge, så flott tilbud det der. Jeg har et sett med linerz som jeg kjøpte til mini sine Stonz. De er ikke brukt enda. Stonzene har et tynt fleece for, så når vi er ute på tur har mini ullstrømpebukse og Stonzene på. Han er mer enn varm nok i de både i vognen og i bæreselen.

Det kjekkeste er at han ikke klarer å rive de av så lett, så jeg trenger ikke gå å bekymre meg for at vi mister en eller begge hele tiden. :-) Her blir de brukt hver eneste dag nå. Er kjempefornøyd med dem. Vi har medium til mini her som blir 9 mnd i morgen. De passer veldig fint enda. Tror ikke større størrelser er så nødvendig. Som du selv sier, så er de nok ikke så praktiske når de går skikkelig. Da må de ha sko. Men de er supre helt frem til da. Ingen fare å la dem stabbe rundt i Stonz litt heller, spesielt ikke hvis de har lodder oppi og det er "rent" underlag. :-)

Skrevet

Glemte jo det jeg egentlig skulle skrive. Ullsokker/lodder funker akkurat like fint som linerz. Muligens bedre sine linerzene er fleece og ikke ull. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...