Babyface78 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Da er det 100 dager igjen til termin:-) Begynner å se enden av dette nå.. Gleder meg sååå mye til å hilse på mamma sin lille venn:-)
Bella med baby i magen Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg henger meg med! 100 dager idag:-) Og vi teller ned! Hvor skal dere føde da jenter? Krysser fingrene for at vi alle slipper gå lenger enn 100 dager.. Spørs om vi må bite i oss de ordene, men det går an å håpe:-D
Babyface78 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2011 Jeg skal føde på Bodø sykehus.. Nr tre for meg så håper jeg slipper å gå over termin:-)
Bella med baby i magen Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Ullevål her. Og dette er førstemann, så jeg regner med det blir litt over... Jeg har faktisk termin på samme dag som jeg mistet moren min for snart 2 år siden, så det er en veldig spesiell termindato for oss. Men jeg syns faktisk det hadde vært fantastisk hvis jeg kunne fått til termin, for da hadde den datoen fått en mye hyggeligere betydning for oss! Men man kan bare vente å se:-)
Babyface78 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2011 Å, det er jo litt spesielt da:-) Skjønner det hadde vært en fin dag å føde på. Blir spennende å se om vi får på termin da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå