LilleMy08 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hjalp det? Og hvordan og hvor fort så dere resultater?
Busy_bee Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Tenker du på til deg selv eller minien? Jeg har selv gått til osteopat selv, samt at hun har sjekket mini da han var 5-6 uker. De fleste blir vel henvist til manuellterapeut med de små ihvertfall. Det spørs jo helt hva problemet er. Noen ganger kan de hjelpe, noen ganger funker det bedre med kiropraktor. :-)
LilleMy08 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2011 Tenkte på til mini. Har forsøkt kiropraktor, men mini sliter fortsatt med uro, klaging, dårlig søvn, gulper mye og plages med magen
Busy_bee Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Da skader det absolutt ikke å prøve. Om du bestiller time privat, så må du jo betale for det, men styrer det selv. Jeg ville forhørt meg litt om det er noen som anbefales i området der du bor som behandlere av barn. Noen er som regel bedre enn andre til å ta seg av de små er ihvertfall min erfaring. Det høres jo ut som typiske luftsmerter det du skriver, så om du ikke merker bedring etter et par behandlinger, så kan det jo hende det kan være en ide å se på eget kosthold dersom du ammer. Og kutte ut det du kan av typiske matvarer som kan gi luft. Bruker du mme, så kan det kanskje hjelpe å prøve et annet merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå