kleika Skrevet 3. november 2011 #1 Del Skrevet 3. november 2011 hei advarer lige trenger litt luft så dette er et klageinnlegg. jeg er snart 27 fullgåtte uker har allerede vært inne å få stoppet prematur rier engang og har nå ligget i 2 dage da jeg merkede de var på vei tilbake, jeg har fæl bekkenløsning og hverken kan eller må veldig mye. jeg har to deilige barn barn i forveien og en mann der jobber mye for øjeblikket. jeg er så lei av å føle meg utilstrekkelig overfor mann,jobb og barn(er sykemeldt) føler aldri her er rent lengere og vasketøyshaugen er enorm og jeg går faktisk herhjemme, men jeg klarer ikke smerterne og får sterke kynnere der blir værre og værre jo mere jeg gjør. føler ikke jeg kan være noe for noen i øyeblikket sex er utelukket det er en invitasjon til rier og fysisk aktivitet uansett om det bare er å dra i butikken for å handle,kan betyde sengen minimum resten av dagen. jeg vil jo gjøre alt for denne lille jente inne i min mage og vet det viktigste er å holde på henne så lenge som muligt, men vil også gjerne ha hverdagen til å gå runt nå, føler der er lang vei igjen 94 dage til termin og er redd for å få beskjed på å være sengeliggende som jeg fikk i mit annet svangerskap. jeg er bare så frustrert,redd og lei, vil gjerne ha dette overstått og holde min lille dejlig jente i mine arme, ønsker meg en spoleknap der kan spole tiden frem til dette skjer. beklager min klagging det hjelper med litt luft. er der andre der ute der har det som meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143747589-jeg-er-bare-s%C3%A5-lei-og-vil-ha-min-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatrejenta Skrevet 3. november 2011 #2 Del Skrevet 3. november 2011 Huff, vil bare gi deg en oppmuntringsklem. Prøv om du ikke kan glemme husarbeidet siden du vet at du ikke bør gjøre dette, dumt å gå å være frustrert over noe du ikke kan gjøre noe med. Evn. hør med en tenåringsjente om hun vil tjene noen kroner på å vaske litt klær og hus, det er jo snart jul og penger til julegaver eller andre ønsketing kan være utslagsgivende. Går også ann å benytte seg av andre som har lyst til å tjene en liten slant. Min søster måtte ligge fra hun var i uke 18 i begge sine svangerskap og slike svangerskap unner jeg ingen, så utifra dette har jeg en liten anelse av hvordan du har det og føler virkelig med deg. Så hold ut og tenke at det er verdt hver frustrerte dag så lenge lillejenta har det bra og vokser seg fin og sterk. Se også om du ikke kan finne på noe å gjøre som holder unna de tunge tankene, lage album, julegaver, julepynt, strikk og finn på oppgaver som du kan gjøre. Lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143747589-jeg-er-bare-s%C3%A5-lei-og-vil-ha-min-baby/#findComment-143747692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå