Gå til innhold

Oppstart på nesespray i desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere som skal begynne på spray i desember. har regnet meg fram til å begynne rundt den 20ende med innsett i februar.. dette er min første gang. Holder til på Ullevål..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Håp_i_2020?*

Jeg starter på spray i des, så starter med sprayen 1-2 uker før deg ca, også skal innsettninga starte i uke 3 i 2012 :) Jeg holder til på Riksen :)

Skrevet

Ja, jeg!! Håper å starte på spray rundt 10. des, og har fått forespeilet uke 2 for innsett. Eller evt syklusen etter der igen, men satser på at det blir desember! Dette er min 2. skikkelige forsøksrunde, 1. forsøket mitt ble avbrutt pga ingen embryo som overlevde til innsett i des 2010, det første skikkelige forsøket med innsett endte med MA i uke 7/8 i april i år.

Etter det har jeg fjernet muskelknuter fra livmor, til sammen 11 stk, så nå håper jeg å være den perfekte rugekassa for nye egg.

Gleder meg masse! Blir fint å følge hverandre fremover :)

Skrevet

Vår første gang også :) Skal etter planen starte med spray i desember og mikroinjeksjon i januar - krysser fingrene for at det klaffer på første forsøk.

Vi holder til i Tromsø og er utrolig spent på veien videre :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg også! Vi skal begynne med spray rundt juletider og ha innsett i uke 4, hvis alt går etter planen.

Første forsøk for oss, egglederne gikk føyken etter keisersnitt for 4 år siden, så nå må vi ha hjelp. Holder til på Riksen.

Lykke til til alle, fint at vi kan følge hverandre her inne!

Skrevet

Heisan! Jeg har endelig fått en tid og skal begynne med spray i romjulen og innsett i uke 4 hvis alt går etter planen:-) Hyggelig å følge hverandre.

Skrevet

Syns det er så flott at vi er flere som skal igang omtrent samtidig :) Blir spennende tider fremover jenter, så får vi holde hverandre oppdatert underveis:)

Merkelig, slik jeg skjønte de fleste av dere, så begynner dere på spray i desember, og innsett i januar? Mens jeg fikk brev i posten om at jeg kunne ringe inn mens etter den 14ende, og regner med å få mensen den 26 november, og begynne på spray på dag 21, altså rundt 17-20 ca.. så stod det også videre i brevet at fra man begynner på spray tok det MINIMUM 8 uker til innsett.. så syns det var litt rart, hvis dere på andre sykehus får gjort det fortere?

Skrevet

Hei :) Spennende at vi er så mange som skal starte ca likt :) Desember blir en koslig og hormonell jul..

Når vi var til samtale så fikk jeg beskjed om at jeg skal ringe første dag i mens i des som er rundt 1-3 (?!?) des.. Å da skulle jeg få tilsendt ett ark om medisineringen og resepter.. Men hun regnet og telte uker når hun skulle finne tid til oss.. Men jeg har liksom ikke noe anelse om dette, for dette er første gangen jeg er med på dette!

Skrevet

Jeg er med.

Skal starte på første søskendforsøk, ICSI.

Får mens helt i slutten av november/ starten av december..

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...