Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Håper det bare er noe som setter seg gooodt fast nå.... Ønsker fortsatt lykke til!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Satser på det er noe som setter seg godt fast ja!! Hold deg borte MENS!!!! Har du testet noe mer? tvi tvi klem
Heira☆ Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Æsj ja, sånn føler jeg det også I dag når jeg skulle stå opp, kjentes det ut som om korsryggen hadde hoppa ut av ledd, sånn det gjerne er rett før mensen. Ett par kviser har også dukka opp. Så tegna er jo her, men men, det er vel bare å vente da. Ikke så mye annet å gjøre.... Tvi tvi, for at det er heeeelt andre ting som holder på i disse kroppene!!
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Hei, vet ikke om du har testet nå eller noe, eller om du faktisk har fått mensen, men ville som en liten trøst si at da jeg ble gravid på 3.forsøk hadde jeg skikkelige menssmerter i uka før jeg skulle teste. Kjentes ut som mensen kom hvert øyeblikk. Dette hadde jeg ikke på de to forsøkene som var negative. Poenget mitt er at selv om det kjennes ut som mensen kommer, så kan det faktisk hende du er gravid ) Jeg krysser fingrene )
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2011 Hei alle sammen, takk for positive ord, trenger det nå kjenner jeg.... Har fortsatt ikke fått mensen men har testet negativt i dag også...Kunne snart kjøpt en liten landsby for alle pengene jeg har brukt på eggløsningstester og graviditetstester det siste 1 1/2 året..... Håper så innmari at vi kan lykkes nå.... Ønsker masse spirestøv til dere også.... Nå har jeg bestemt meg for å ikke teste før dag 12 og 14... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå