Gå til innhold

Sterke kynnere/maserier igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som ikke vet historien her så ble jeg brått sykmeldt 100% for 3 uker siden pga nedpress, nedsunket mage og fare for premature rier!

Med beskjed fra legen om å holde sofaen de neste 4 ukene!!!

Det eneste jeg har gjort i kveld er å vaske grovt over veggene på et rom som vi skal male og hente opp vognbagen fra kjelleren (slik at den får lufta seg før babyen skal sove i den)

Nå sitter jeg her med maserier/sterke kynnere, som jeg hadde i helgen etter at jeg hadde gått litt for mye (tydeligvis) og er overhode ikke klar for dette i det hele tatt... er bare 35+1 uker....

Jeg sender herved over modning og div til dere som trenger det mer enn meg =) =) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk ;) Jeg tar gjerne imot!!! =)

Lykke til i hvert fall =)

Skrevet

Jeg tar i mot modning... men ikke noe mer tulle rier ;) Er -5 dager nå og masse kynnerer og mase rier men ingenting som kommer sikkelig igang :(

Skrevet

Prøvde å sende alt jeg hadde, men det er visst mye igjen her... Og det enda jeg ikke har anstrengt meg noen ting i dag! Bare gått til og fra do og kjøkkenet, henta på skolen og bhg... =( Nå er taka så vonde at jeg blir småkvalm til og med....

Det eneste jeg kan trøste meg med er at det ikke er skikkelige rier, for de kommer med alt fra timer til minutter mellom (snakker 10-20 min) og varer en halv liten evighet...

Skrevet

Har du prøvd å ta paracet? Hørt flere som har fått beskjed om det fra føden hvis det har vært litt tidlig. Å ta paracet og legge seg ned å slappe av/sove.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.... Funker det??

Takk jeg skal prøve det når/hvis det setter igang igjen...

Har heldigvis hatt to dager nå der det har vært ganske rolig... bare hatt vanlige sterke kynnere.....

Tusen takk Trollmora86 =)

Skrevet

Det må tydeligvis funke for noen ihvertfall, siden føden gir råd om det til enkelte. :) Det skader jo ikke å prøve siden baby fortsatt vil være prematur. :) Greit at baby holder seg inne til uke 37 ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...