Gjest Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 I dag har jeg sett 4(!!!) statusoppdateringer på facebook om at folk venter baby til våren (og jeg har ikke SÅ mange venner der..) Og jeg blir såååå fryktelig misunnelig. Jeg lengter etter å oppleve det igjen, men vet jo at det er litt tidlig ennå å bli gravid igjen. Vi planlegger å prøve på nr 2 neste sommer, men det føles som en evighet til! Sukk.. et lite klageinnlegg fra meg (som er fryktelig babysyk om dagen!!)
MissVaiper Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Vi er litt i samme båt vi. Jeg ser lengtende etter gravide damer, for jeg har også lyst til å ha en sånn mage igjen. Her er også tanken å prøve igjen i løpet av våren/sommeren neste år. Men det er jeg som holder litt tilbake da jeg skal være forlover i et bryllup i løpet av våren neste år. Synes liksom ikke tiden går fort nok nå. Faktisk så tok jeg en test idag. Ventet egentlig mensen rundt nå, men har hatt litt små blødninger, så tenkte det kunne jo være festeblødning. Snakk om ønsketenkning! Men satser på at det blir innen 6 mnd...
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Da er dere og mannen min i samme båt. Hehe...han vil også ha ny baby NÅ, men Liam er bare 14 mnd, vi skal gifte oss til sommeren, og jeg har nettop begynt i ny jobb. Men har vel blitt enige om at p-pilla ryker i juni/juli en gang.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Du er ikke aleine om å være babysyk nei.. min sønn blir 2 i februar.. jeg har så utrolig lyst på en til.. det har vi hatt leeenge.. men vi må ha ass.befruktning, å kan ikke velge dette selv.. så vi er satt på en venteliste som vi må ihvertfall må stå på ett års tid.. phu.. den lengselen kjenner jeg på daglig.. trodde det ikke blei så ille etter at førstemann kom.. men lengselen er nesten ennå større, siden jeg veit hva som er gleden med å ha en sønn.. Er bare så kjedelig at vi ikke får velge dette selv
sillyfilly og Olivia Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg har også kjempe lyst på baby. Sender lange blikk til søte små babyer. Huff. Men min kjære vil ikke ha flere barn med det første så jeg må bare vente. Tusta mi blir 2 år nå i vinter. Hadde jo passet så fint å begynne å prøve på nytt da
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Lillemor blir 2 på nyåret og jeg må innrømme at jeg begynner å bli verpesyk igjen. Er litt usikker på når vi begynner med prøvingen, men satser på at d blir til sommeren
enits40 Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Skjønner dere godt! Jeg skulle også gjerne ha hatt en til, enda jeg har tre fra før. Det er så fantastisk med disse små!!! Men...synes jeg begynner å bli for gammel, så nå får det dessverre bli stopp hos meg.
mammamia29 Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Å her klarer jeg ikke å bestemme meg........ Er 30 år og lykkelig gift med pappan til mine 4 jenter. De er 10, 8, 7år og minste jenta snart 10 mnd. Hadde bestemt meg for 5 barn,men nå vet jeg rett og slett ikke. Er det sånn at man vet når man er ferdig..... kjenner det på seg? For det sier venninene mine. De er FERDIGE liksom. Koselig med småbabyer,men godt å gi dem fra seg igjen når de starter å gråte. Men jeg vet rett og slett ikke. Vil ikke vente til lillemor er 2år, vil at de skal være tettest mulig, sånn som de andre. Mannen min sier det er opp til meg så ingen hjelp å få der heller.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå