Alvepia *happy mum* Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 I morgen er siste dagen for å ta Crinonen her, å er redd for at det ikke er så bra? Jeg husker ikke helt fra sist gang... Er det bra? Bekymret?
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Hei jeg skal ta siste crinone den dagen jeg skal teste, dag 15 etter innsett....
lykkeligalene Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Hei! Gratulerer m graviditeten! Jeg tok ivf i Danmark og bukte crinone til og med uke 7. Hør med klinikken du har vært på.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg tar Lutinus,og det skal jeg fortsette med til og med uke 12.
Snupperella81 Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Jeg skulle gå på lutinus til uke 9, turte ikke slutte så fikk gå på det til uke 12
Alvepia *happy mum* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2011 Etter å endelig ha fått tak i RIksen i går sa dem at: joda du skal gå på til uke 12 så fremst du blir gravid. OKAY... TAKK FOR INFORMASJONEN!!! Det er liksom ikke alle apoteker som selger dette eller retteresagt har dette inne til en hver tid, men heldigvis fant jeg et apotek som hadde 2 esker inne å fikk dem lagt av til jeg var ferdig på jobb... PANIKK!!!!! Var bare flaks at jeg fikk en "følelse" om at noe ikke stemte når jeg oppdaget jeg var på siste dagen med Crinone! Denne informasjonen viste ikke jeg om, eneste jeg viste var det VAR snakk om å evt gå på til uke 12, men dette skulle man bestemme senere, å når man har prøva å spørre har man bare fått til svar at man skulle kun gå på dette i 14 dager. Jeg syns Riksen har vært ELENDIG å gi informasjon når det gjelder ALT!! å bli sendt imellom 2 leger syns jeg også var noe forvirrende. eller faktisk 4 leger... to forskjellige til samtaler, og en ny ved uttaket og en ny ved innsett :S jaja.... så langt har det jo gått bra, men blir noe forvirret når man ikke får rett informasjon til rett tid! Å dessuten må jeg ha ny rp på Crinone, tro om jeg får dette hos Riksen eller om jeg må ringe fastlegen.. VEL DET skal jeg finne ut FØR jeg er på siste dag med Crinone neste gang i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå