Ballongmage Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 er kvalm,uvel,fryser og urolig i magen-enten omgangssyke/influensa el PMS? håper på det siste,har ikke tid til å bli syk nå! (aller helst gravid,men det tviler jeg på!)
Lille Tordivel Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg er ofte pms-kvalm. Det er ikke uvanlig å være det før mens. Jeg til ogmed brekker meg. Det er kjipt det.....MEN jeg håper det er tegn på noe annet hos deg!
Ballongmage Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 takk. kjennes mer ut som at jeg holder på å bli syk,men lurer på+ om pms plagene kan bli annereldes etter MA og syklusen er forandret osv. aner ikke. håper det går over uansett årsak,har ikke tid til dette;) så fremst jeg ikke skulle ha råflaks og være gravid da,da er det mer enn greit;)
Lille Tordivel Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Mine pms-plager ble veldig anerledes etter SA iallefall! Tok noen runder før syklusen føltes nesten normal, men alikevell;mye er annerledes, som f. eks kvalme. God bedring! Mye omgangssyke ute og lusker nå - håper ikke det er det! Krysser fingrer for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå