Gå til innhold

lave sf mål og ekstra ul ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

xxxxxxxxx fingrene for at alt er normalt.jm trodde det var seteleie først,men etter mye om og men trodde hun at babyen lå i hodeleie.så det blir vekstestemering på tirsdag.da er jeg 35 uker på vei...håper sf målene stiger til da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there.

Har hatt flere UL grunnet lav sf. I uke 35 hadde jeg litt under 29 og ble, for tredje gang, sendt til UL.

UL viste at ingenting var galt. Har lav livmor og babyn ligger derfor lavt. Det ser jeg godt nå som jeg vokser. Slipper unna ribbeinsspark, men desto hardere går det utover blæra.

Er sikker på at alt er i den skjønneste orden

Skrevet

Hadde det sånn sist. Magen vokste ikke på nesten 6 uker. Var kjemperedd, men ingenting var galt. Jenta er super sunn og frisk nå:) Lykke til!

Skrevet

var hos legen i dag på kontroll.

han sa jeg hadde lavt sf mål, og skulle komme tilbake uken etter,

og var målet fortsatt under den grønne linja,

skulle jeg bli henv til sykehuset.

Skrevet

her har måla kryssa den rødelinja og komme rett ut på det kvite.men merka sjølv at magen e mykje lavare enn med dei to andre.jm meinte det kansje bur ei lita snelle der inne....

Skrevet

xxxxxxx fingrane for at alt e bra.merka sjøl at magen er lav og erre henge litt.håpa det e berre det som gjere at måla vert lave.

Skrevet

magen ramlet sammen på meg til under uke 27, er i uke 31 i morgen, så var på UL i dag.

bebis var så stor den sku være, men lekker fostervann så den hadde ikke så mye og bade i :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...