holahopp Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 min lille spiser opp hendene sine uansett om han er sulten eller..han er 3 mnd og fant hendene sine for 1 mnd siden...er dette noe de pleier å gjøre?
Matrosen og Meg:) Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 om det er vanlig kan jeg ikke svare på, men min gutt som er 12 uker i dag, gjør også det, har han ikke smokken i munnen, eller spiser, så her henda der. kan jo hende det har begynt å klø litt ikke vet jeg. hehe
Petrine +spire=❤ Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Lillemann her også spiser på hendene. De er liksom oppi munnen hele tiden. Sikler så det holder
Babyønske �� Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Det er helt normalt at de gjør dette i den alderen ja. Av og til betyr det tenner, men i de aller fleste tilfeller er det ikke det. Det er helst det at de oppdager hendene sine og munnen er det beste å utforske de med.
Supersnusken Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Sånn har min på 4,5mnd vært siden hun oppdaget hendene for lenge siden.. Ser av og til helt vill ut, med to små never så dypt inn hun klarer. Virker av og til som ut utløser brekningsrefleksen, men fortsetter likevel.. Alle jeg har spurt sier det er normalt, så da er det forhåpentligvis det!
holahopp Skrevet 2. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2011 var godt å høre at det ikke bare er lillegull her:) skjønner virkelig ikke hvordan han får plass til de inni munnen...imponerende egentlig
Lene~mor til tre Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 sånn gjør lille jenta mi å, begynte vel med det for ca to uker siden... Hun er 11 uker, hun putter dyner,tepper og alt annet hun får tak i inn i munnen å hehe
zassy☆ Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 åh..er det vanlig! hehe, her har jeg alltid tatt ut henda og putta inn smokken når jeg har sett at lille sutter på dem, det er kanskje ikke så lurt da?..hvis hun oppdager hendene sine mener jeg, at det er en del av utviklingen..tenkte det bare var suttebehov jeg og var redd hun skulle begynne å sutte på tommel, da ville jeg heller ha henne avhengig av smokk liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå