Gå til innhold

noen som vil "byttelegge" orakelkort med meg :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

saa fint :)

haaper gladfølelsen kom til deg, for aa gi deg et hint om at jeg har en baby i magen ;) er paa 3 forsøk med ivf naa... skal teste om en uke..

sist du saa paa meg, sa du at du fikk sterkt opp mai... skal fortelle deg at du tok inn min søster gjennom meg tror jeg... hun skal ha nr 2 i mai ;)

synes oshokort hørtes spennende ut jeg :) skal legge noen engler til deg ;)

klem

jeg legger tre kort paa deg magica :)

kort 1 er for "fortid"

"Ja tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger"

Som svar paa din spørsmaal: Ja denne situasjonen er alt du kunne drømt om. Det er allikevel en god idee aa holde øynene aapne og be om englenes assistanse paa veien. Selv ideelle situasjoner krever justering etterhvert. Men vi engler forutser et rolig seilas med denne avgjørelsen.

Flere biter i puslespillet er falt paa plass. Du har ogsaa laert noen lekser som har forberedt deg. dIn taalmodighet har bringt deg resulteter og tiden er inne forr aa høste din lønn... Ta dristige steg mens du lytter til ditt hjertes vise veiledning. Du vil fryktløs bevege deg fremover.

kort to er for naatid

"ta affere. Du er i kontakt med din sannhet i denne situasjonen. Du trenger aa stole paa din magefølelse og kjaerlig hevde deg selv"

Stup i det! det er ikke behov for meg granskning eller tid. her kan du stole paa dine følelser. Unngaa utsettelser. Du vet allerede hva du skal gjøre i denne situasjonen. jeg er her for aa bekrefte at din avgjørelse er paa lysets vei. selv om d kanskje kan bli litt kortvarig hardt arbeid eller psykiskeopprør, vil dette snart bli erstattet med mot, og en mental letthet. Som regel er det ugrunnet skyldfølelse som drenerer din energi og glede. Legg merke til hvordan dørene aapner seg for hvert skritt du tar. Du er paa rett vei!

og kort 3 er for umiddelbar fremtid- ca 3 mnd frem :)

"dette er en god tid for nye ideer og situasjoner. jeg vaaker over deg, veileder deg og beskytter deg under disse forandringene"

Du er moden for nye muligheter, og du føler trang til aa komme paa nye steder. elskede venn, dine nye og spennende livsendringer er uunngaaelige. Det er ingen vei tilbake! Det er dog ingen grunn til hastverk. Dette er en tid for inkubasjon, hvor naturen kan la alt vokse i sin naturlige rytme. Vaer sikker paa at endringen i ditt liv vil komme paa akkurat det rette tidspunktet...

Annonse

maa fortelle deg at det var dette barnet jeg fikk i tankene hele tiden her... saa jeg klarte ikke la vaere aa se paa enda et kort til deg.... om 3-6 mnd... da kom nemmelig familie engelen opp her... "jeg er familieengelen. En gledelig forandring eller forøkelse venter din familie"

hehe... saa naa trekker jeg tilbake mine tidligere utsagn om at det var nok barn paa dere :) det kommer et barn... og jeg fikk jammen meg opp kjønn ogsaa... hjelperen min sa det blir en gutt ;)

:):)

Jeg har trukket tre kort.

Fortid: Tidligere liv, indikerer at du har fått et sjeldent innblikk i noen karmiske sammenhenger/tidligere liv

Nåtid: Feiring. Ingen grunn til å holde tilbake gleden. Dans i regnet,-i naturen finnes ikke depresjon, bare glede over det som er...

Fremtid: Vennskap/forhold. Et forhold der to er selvstendige sammen. Som to trær som vokser ved siden av hverandre og blander blader, men allikevel er to trær. En perfekt relasjon

Kan skrive mer om de korta om du vil. De kan være litt vanskelig og tolke. Men du fikk kjempefine kort!

Pendelen min tror dette går bra! Jente/jenter;) klemklem

Hei har trukket tre englekort på deg:)

Fortid: Seier,ditt ønske blir virkelighet. Forsett det gode arbeidet. Hva som enn skjer er ment å, skjer,og når det skjer, skjer det til rett tid.

Nåtid: Yoga og trening er er essensielt for ditt velvær, din sinnsro og spirituelle vekst akkurat nå..

Fremtid: Ha håp og tillitt .Det er noe positivt og nytt i horisonten som du ikke kan se enda.Frøene du har sådd har begynt å spire og bringe resultater siden de er i sin spe begynnelse.Hver dag må du positivt affimere at du allerede har nådd eller mer enn nådd din drøm!

Når jeg såg nicet ditt tenkte jeg du er gravid med tvillinger:)

Lykke til!klem

Trekte tre kort på deg og maciga:) håper det går greit Adine;)

Fortid:Du fortjener det beste.Strekk deg etter stjernene med dine ønsker og drømmer, Inngå ingen komprimisser!

Nå tid: Din efølelser blir helbredet, og dette hjlper deg til å åpne oppfor en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne, mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn!

Fremtid: Din ebarn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vre på av gud og englene!

Får ikke opp noe direkte graviditetskort(tarot) ikke der med sagt du IKKE blir det!:)

Mest lyst å si nei desverre:(men på den andre siden, så "godtar" du det eller innfinner deg med det, vet ikke om du har barn, men fikk følelsen av "mange" barn. så ikke umulig du blir det, men kanskje ikke akkurat nå`? Er det kanskje mannen du må "igjennom" en prosses med først? Det er verfall ett eller annet som må "klaffe" før du blir dt:)

Vil du legge på meg? evt kjønn på bebisen i magen:)

Annonse

herregud! Blir helt skjelven her jeg jenter! Håper så inderlig at dere har rett og AT JEG ER GRAVID...er også 2 andre (aurora og mc) som sier at de tror jeg er gravid nå...

Jeg tar gjerne i mot tvillinger jeg ;) Hadde vært kost ;)

Skal legge kort på deg i morgen -☆-82- tusen takk for dere så på meg ;)

Og magica skriv gjerne litt mer om nåtid og fremtidkortet ;)

-☆-82- er det noe spesielt du vil jeg skal legge på, evt spesiell kortstokk? av en eller annen grunn har jeg lyst å legge gudinnekort på deg... er det ok?

klem fra "skjelver som et aspeløv"

Pendelen sier jente. Trakk en rune til deg. Gjennombrudd, etter en mørk periode kommer dagen og lyset. En kjempefin rune om gode tider fremover. Lys og glede:)

Vi har mange barn, 6stk:) Minste er bare 9 mnd. Og det er riktig at mannen har litt motstand akkurat nå, men han har også lenge sagt at han tror vi får en til;) Det blir nok som det skal tenker jeg:) Veldig mange har spådd graviditet om ikke så lenge, så vi får se...hehe Ja, jeg godtar det selvfølgelig om det ikke blir fler, men av en eller annen sprø grunn så tror jeg ikke vi er heeelt ferdige med babyproduksjonen...

Adine: Fremtidskortet snakker om den type relasjon som ikke ønsker å forandre den andre, men der hver har sine røtter, men allikevel er sammen. Kanskje det handler om forholdet mellom deg og mannen?

Nåtidskortet heter Celebration, så jeg tror det rett og slett forteller om noe som skal feires i disse dager;)

tusen tall magica :)

Ja , det fremtidskortet kan nok stemme godt på meg og mannen... vi har rimelig forskjellige hobbyer, men allikevel står vi støtt sammen hvis du skjønner.... føler han endelig har begynt å "godta" alt jeg driver med og interresserer meg for ;)

Håper det er min lykke som skal feires da, og ikke denne babyen i magen til søs...

-☆-82-

Da har jeg lagt gudinne kort på deg :)

Lakshmi

Lysende fremtid (dette kortet skal du se ekstra nøye på, for det hoppet ut av bunken til deg!)

”Ikke bekymre deg. Alt kommer til å bli bra”

Du og dine kjære vil bli beskyttet og tatt vare på. Gi slipp på fattigdomsfrykten. Hold dine tanker positive. Vit at dine behov alltid vil bli møtt, nå og i fremtiden- Ikke bekymre deg over penger, visualiser i stedet overflod.

Fortid: Dette kortet kom som en blokkering, og betyr at du bør følge de rådene som bli gitt…

Isis

Tidligere liv.

”Denne situasjonen involverer minner fra tidligere liv”

Forskjellige betydninger av dette kortet

Gå til en regresjonsterapeut for å få innsikt og svar. Gammel frykt fra tidligere liv kommer til overflaten nå. Personen du spør om har du kjent i et tidligere liv. Din nåværende situasjon er knytet til en situasjon fra barndommen.

(Noen ganger begraver du gamle minner for å beskytte deg selv for psykisk smerte eller forlegenhet slik at du slipper å huske de pinlige øyeblikkene da livet ga deg maksimale prøvelser. )

Nåtid: Dette kortet kom som en blokkering, og betyr at du bør følge de rådene som bli gitt…

Kuan yin

medfølelse

”Gi slipp på å fordømme deg selv og andre, og fokuser på kjærligheten og lyset som finnes i alle”

Overgi din skyldfølelse og din skam til himmelen for helbredelse og transformasjon. Vær positiv i dine tanker om deg selv og andre. Unngå sladder og å snakke stygt om deg selv og andre. Tilgi deg selv eller en annen. Ikke vær så hard mot deg selv eller andre. Gi slipp på perfeksjonistiske tendenser.

Sekhmet

Vær sterk

”Du er sterkere enn du tror, og din styrke sikrer deg et gledelig resultat.”

Ikke undervurder deg selv. Ikke gi etter for press eller fristelser, Unngå og klage eller gå inn i negativ tankegang. Begynn med vekttrening for å gjøre kroppen din sterkere.

Åååå det første kortet traff bare så bra da!!! Har skikkelig bekymringer/krangling/diskusjoner ang økonomi og jobb skifte, både på meg og mannen,senest i går!! Så den traff meg( og han), ser lysere på det nå!! Tusen takk!!! De andre passse bra også:) Takkk!

Får du opp noe på kjønn nå? Spurte deg tidliger, men var ganske nygravert da;) Så du å kortene dine var uenige:)

Kortene dine sa gutt sist også,mens magefølelsen din sa jente:)

Dette er nr.4!! men har termin i begynnelsen av juni, så kanskje den kommer den 4.?:)

Jeg har jente følelse selv da, siden vi bare har det;)

Takktakk

aha... derfor jeg spurte deg hva du har fra før nok en gang... for magen min sier også jente nå...

aha... nå stilte jeg kortene et "lurespm ;) hehe...litt annetr vinklet enn i stad da... nå sier de jente, og gir meg et 3tall! så det jommer ei ny jente i juni ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...