Gå til innhold

Emilie?

Gulltopp&Lillebjørn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et veldig poppis navn? Det har vel vært lenge på Navnetoppen?

Men jeg vet bare om ett barn med dette navnet.

Hvordan er det der dere bor? Veldig populært?

Synes det er veldig søtt nemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger på navnetoppen, men jeg bor på østlandet og kjenner kun 2stk med dette navnet - så for meg er ikke dette veldig populært.

Emilie er kjempefint, brukt det om du liker det :)

Emelia er også fint :)

Skrevet

Jeg bor på østlandet, like utenfor Oslo og vet ikke om noen som heter det. Jeg har hørt at det er populært, men som sagt vet ikke om en eneste med navnet.

Synes også Emilie er fint!! Så jeg sier gå for det!! :)

Skrevet

Jeg bor i Rogaland, og jeg kjenner faktisk ikke om noen som heter Emilie! Emilie er et kjempe fint navn:) Gå for det hvis dere liker det:)

Skrevet

Det har vært litt poppis en stund. Men trur det er litt på vei tilbake. Jeg bor på Østlandet. Veit om mange som heter Emilie. Tre under 5 år, resten eldre enn 5.

Skrevet

Takk for svar :)

Da går det muligens på listen da ;)

Skrevet

Veldig mange med navnet Emilie. Men personlig kjenner jeg ikke mange som heter det. Dette er et navn jeg synes er veldig fint! Gammelt og vakkert navn :-)

Skrevet

Jeg ser på det som fryktelig kjedelig og oppbrukt.

Skrevet

Kjenner til ei med navnet og liker det kjempegodt :)

Emelie hadde bestemoren min til mellomnavn, det er jo mindre brukt da.

Skrevet

Jeg vet om mange som heter Emilie under 10 år - hvertfall tosifret. Bor i Oslo. Det er et av de mest brukte navn som navn nr 2, så når du legger det til alle de som heter det som førstenavn så kan du garantere at hun treffer på flere i samme kull ved det navnet.

Emilia og Amelia er flotte, feminine alternativer :)

Det har ligget på rundt 400 piker i året det siste tiåret som får det navnet, og det har ikke gått nevneverdig tilbake senere tid. Det lå som nr 8 på listen i fjor og nr 12 i 2009.

Skrevet

Ja, jeg kjenner til statistikken. Men siden jeg kun vet om 1 barn som har dette navnet, så er det ikke like oppbrukt her. Veldig veldig få som heter det.. Emma heter alle. Men ikke Emilie..

Jeg liker ikke Emilia og Amelia like godt. Høres ikke like norsk ut.. :P

Men ja! Det er halvveis på listen. Jeg er jo ikke gravid enda. Jeg bare leker med navn på nestemann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...