Happy-Mama:) Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Først av alt; sorry for ekle detaljer:s Vi er i 1pp med barn nummer 2, og jeg har helt siden EL (2 uker siden) hatt en følelse av at vi faktisk har klart det denne gangen. For det første har EL vært helt stabil og helt lik de 4 siste mnd (litt slim tirsdagen og mye slim onsdagen), og mensen har vært helt stabil (kommet onsdagsmorgen når jeg har gått på do (med unntak av sist gang, da kom den tirsdagskvelden) onsdag 2 uker etter EL. Med andre ord, IKM idag. Denne mnd-EL var annerledes enn de andre, på den måten at slimet kom tirsdag (litt) og ingenting onsdag (så jeg fantaserte om at det betydde at slimet ble igjen "oppi" for å holde på svømmerne til mannen;p). På fredag (10 dager etter EL) kom det litt blod og litt brunt utflod på papiret når jeg gikk på do morningen, men ikke noe mer. Jeg har heller ikke merket noe til mine typiske tegn før mensen (sterke smerter i mage og rygg, samt litt hodepine). Så dere kan tro jeg var spent når jeg skulle ta testen i dag morges!!! Så jeg tisset på glass og stakk testen nedi, og la den oppned for å vente i spenning. Men da jeg skulle tørke meg, var det blod og brun utflod på papiret igjen, og jeg skjønte at dette var nok mensen... Det kom derfor ikke som noe sjokk når testen viste negativt... (Men trist var det:( !!) Kontrollstreken var grei og sånt, så det var ikke noe med det heller. Jeg satte i en tampong, sendte mld til mannen, og fant en episode av favorittserien min på nettet... Når jeg så var på do 4 timer senere og skulle skifte tampong, var der bare brunt utflod på (noe som er uvanlig for min mens, for jeg har alltid sterkest blødning (og myyye blod) første dagen), så jeg lot være å sette i ny tampong. Nå, 7 timer siden det var blod på papiret, har det ikke kommet noe mer heller... Er det lov å håpe at det var en falsk negativ test?? Hvor lenge bør jeg evt vente før jeg tester igjen?? Denne gangen brukte jeg A1 sin test, bør jeg prøve en annen neste gang?? Med nummer en testet jeg ikke før en uke etter IKM, og da var streken veeeldig svak... *Prøver å ikke håpe for mye, men det er vanskelig!!!*
Happy-Mama:) Skrevet 2. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2011 ??? Sorry mas, men når mensen fortsatt ikke er kommet så blir jeg usikker, forvirret, forhåpningsfull, frustrert ++...:s
**Cayenne** Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Har også ikm i dag, negativ med A1 og RFSU, men 3 svaake positive med Clearblue pluss de siste tre dagene. Noen mener det kan være falsk positiv, men føler meg gravid... Hadde vært interessant om du også tok en Clearblue pluss og den var positiv, da føler jeg det er håp for oss!
Happy-Mama:) Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2011 Da skal jeg prøve meg på den:)
**Cayenne** Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Hvordan går det med deg, Happy-Mama? Fortsatt ingen tante her, og kvalmen tiltar...
Happy-Mama:) Skrevet 3. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2011 Ingen mensen her heller, men ingen andre symptom heller da... Har ikke fått tatt noen test ennå:s Har litt dårlig med penger for tiden, så siden jeg venter på noen tester som forhåpentligvis kommer i posten imorgen eller lørdag, så tar jeg meg ikke råd til å kjøpe noen ny test før det... Så får jeg jo noen dager å vente først;) Eneste jeg merker er at jeg tror jeg har lavt blodtrykk, men det har vel kanskje ikke noe med graviditet å gjøre... Svimler ganske ofte, og er helt matt i kroppen (ikke trøtt eller sånn slitensliten liksom, bare helt *puff*...). Krysser fingrene for oss begge (og alle andre;p) at TR holder seg borte, og at neste test er positiv=)=)
**Cayenne** Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Akkurat sånn er jeg også! Lavt blodtrykk-aktig. Og nå begynte korsryggen. What?!! Har aldri vondt i korsryggen, liksom! Krysse krysse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå