gulda Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Mini på fem måneder har vært dårlig på å sove. Fant ut at han hadde KISS når han var tre måneder, og ferdig behandlet når han var ca 3,5 måned. Sovinga ble lettere da, men slettes ikke enkel likevel. Har stort sett vært en halvtime her og der. Men i det siste har han stadig hatt lengre lurer innimellom, og i dag har han hatt en lur på 1,5 time, og har nå sovet i snart to timer -og sover enda! Tjo-ho!!! Har begynt med grøt pga veldig liten vektoppgang tross veldig hyppig amming, så det hjelper nok. Og så må jeg være på hugget og rugge vogna når han nesten våkner. Men får jeg ham gjennom de periodene, så kan han visst sove lenge. Hååååååper det varer! Han blir så mye mer fornøyd når han får søvnen din..
Tired mama Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Så utrolig deilig når ting løsner! :-) Selvfølgelig er de mer fornøyde når de har fått sovet nok... Jeg skjønner ikke hvofor i huleste det skal være så fordømt vanskelig å få visse babyer til å sove altså...
Billie Jean Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Så utrolig bra gulda! Det er helt fantastisk både for mor og barn med skikkelig søvn:) Håper det vedvarer, så dere begge får en roligere og bedre tilværelse!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Så deilig!! Kjempebra! Er så godt når de endelig sover lenger! Begge gutta mine har vært 3 x 30 min-sovere de første månedene, og jeg er overlykkelig de gangene lillebror sover lenger. Som i dag da han sov 1,5 + 1 + 0,5 time bare jeg puttet smokk innimellom. Vi krysser fingrene for at det varer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå