Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på jordmorsamtale på sykehuset i dag og hun oppfordret meg til og prøve og føde i badekar:) dette har jeg egentlig ikke tenkt så mye på siden dette er noe de nylig har begynt med her, men etter vi var der ble jeg veldig ivrig på dette. hehe

er i uke 36 nå og med nr.2. hadde en normal og fin fødsel med nr 1.

Noen som har erfaringer med fødsel i vann vs "vanlig" fødsel?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk:) har hørt veldig mye positivt om det:))

Skrevet

heisann!!

fødte i vann for 4 år siden og det anbefales på det varmeste! Veldig deilig mens riene sto på, ikke sjans å få meg ut av vannet før bebisen var ute. Jeg lå og slappet av, og faktisk dormet litt mellom riene, og snudde meg og sto på alle fire i vannet når det kom rier. Mens mannen min helte vann på ryggen. Dette var om natta og det var mørkt og stille i rommet. (Tror det var litt kjedelig for mannen min, men det har han aldri turt å si noe om..) Gjør det gjerne igjen og håper neste gang kan bli like rolig og effektiv.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har aldri født før, men har en drøm om å få føde i vann. Så får vi se om jeg ombestemmer meg underveis.

Skrevet

Jeg födte i vann for 3 år siden og anbefaler det på det varmeste! Jeg önsker absolutt å gjöre det igjen, hvis jeg får mulighet, i januar. Fikk ingen rifter eller noe problemer etter förste födsel og er overbevist om at det er fordi han ble födt i vann og, som jordmora sa: "skrudde seg ut av seg selv hjulpet av tyngdekraften i vannet"

Skrevet

så herlig:) jeg skal absolutt føde i vann om d er ledig på tidspunktet lille prins velger og komme ut:)

Skrevet

Jeg har også veldig lyst til å føde i vann, ha et fødekar i stua, men mannen har ikke lyst til å stresse med å få fylt det opp :( Så han har sagt nei.. :P

Skrevet

Jeg hadde muligheten med førstemann, men jeg fikk skikkelig lavt blodtrykk underveis, svimmel som bare det og kvalm. Det eneste jeg klarte var å ligge rett ut i senga, hadde en liten tur i badekaret, men da holdt jeg på å besvime. Hadde en super fødsel, vann eller ei:)

Skrevet

hvilken sykehus hører du til?på sykehuset jeg hører til,har dem bare 1 badekar...så skal ha flaks om det er ledig..hadde det sist,men det var midt på sommeren,og veldig varmt på rommet,så ble uvel av varmt vann!men no frister det å prøve!Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...