Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Hadde en SA for et par uker siden (9+2) og blødde ganske mye de første dagene. Gikk etter hvert over til spotting/"grums", men de siste 2-3 dagene har det tatt seg opp igjen. Er tilnærmet friskt blod nå (blir rødt i skåla). Hvor lenge og hvor mye har dere andre som har hatt SA blødd?
Linerlen og pipipen Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Mistet 10 + 2 og hadde blødning i 7 dager som ble gradvis lettere og stoppet helt opp dag 8. blødde mye de første 3 dagene, etter det var det som en kraftig mens. Mener å huske jeg fikk beskjed om at det var normalt å blø i opptil 14 dager.
Klara123 Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde en SA da jeg var 7+3 uker på vei. Da blødde jeg 7 dager. Fire uker etter SA fikk jeg mensen. Så nå skal vi prøve på nytt. Men da jeg var på sykehuset, fikk jeg beskjed at blødningen kunne vare alt mellom 1-3 uker og at mensen skulle komme tilbake etter 4-8 uker, så det er forskjellig.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2011 Takk for svar Kommer ikke til å kontakte gyn før det har gått noen dager til, men håper det avtar igjen snart. Regner med det kan ta litt tid ettersom jeg tross alt var noen uker på vei. Krysser fingrene for at vi alle snart sitter med en frisk og sterk spire!
Tina-30 Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde SA i oktober og var ca 6 uker på vei.Begynte bare å fossblø en morgen og blødde helt vanvittig i ca 9 dager.. puh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå