Silje + marsbaby Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Hvor lenge kan man ha babyen i en vugge? Fant en veldig fin og rimelig en, men hvor praktisk er det egentlig?
MrsMilla Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Vuggetiden er kjempekort. Vi har en vugge som går i arv hos oss, og den brukes til barnet er 3-4 mnd avhengig av hvor store de blir i den alderen. Barna vokser faktisk utrolig fort - så vil ikke anbefale dyre vugger om disse ikke skal brukes mange ganger, eller kan "vokse" med barnet etc.... Men det er veldig koselig de første månedene da! Og praktisk i den tiden også.
Nutte87+ februar spire! Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 i familien har vi en kurv som har gått i arv =) både jeg og lille broren min har brukt den. så blir å bruke den i stua og vedsiden av rommet vårt den første tiden =)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 mente vedsiden av senga da jaja hehe.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 selv har vi anskaffet en vugge,en nydelig hvit en) men den har vi fått,så derfor vi har den. denne vuggen har vi stående i stuen i stede for å måtte ha vognen inne... skal alikevell ha en sprinkelseng på rommmet. jeg ville invistert mye penger i en vugge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå