Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Trenger oppbevaring, både til store og små. Kommode, skap til barna, osv.. Noen ikea elskere med tips??
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 eneste jeg virkelig bare MÅ ha på IKEA er de poseklypene, de er supre! Sånn ellers synes jeg de små skapene og skuffene(til klær eller leker) i barneavdelinga er kjempefine, så glade farger på frontene og så virker de ikke så "ikea", om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Når jeg er på IKEA må jeg alltid ha hvite servietter og nye dobørster... kjøper det hver gang;) Ellers har de fått frem julepynten der nå, og de hadde massevis av fint innpakningspapir, gavebånd, gaveposer osv. Og det er alltid et must før jul!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Man MÅ vel egentlig ikke ha med seg noe fra ikea, men jeg liker serviettene derfra veldig godt. Billige, store og tykke. Jeg liker Malmkommodene godt. Vi har flere av dem og er veldig fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Det viktigste er å ta med neseklype og ha god tid. Du er nesten nødt til å gå gjennom området med duftlys. Det stinker så jeg må brekke meg selv når de ikke er tent. I tillegg er det mye folk så husk god tid. Jeg pleier bestandig å ha for lite kleshengere. Fatter ikke hvor de blir av. Det kjøpe jeg hver gang.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Store duft-telys, softis og pølse Malmkommoden og Trofast-hyller til barna er bra saker.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Alt annet enn duftlys. De stinker grusomt! Pølsene er foresten billige, men ikke gode. Pepperkakedeigen derimot pleier å være bra.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #13 Skrevet 2. november 2011 Servieter og bokser. Forstår virkelig ikke dette med duftlys, de er fæle på alle måter.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #15 Skrevet 2. november 2011 Ikke noen fan av duftlys generelt, men akkurat de store telysene med lukt er fine synes jeg. De lukter veldig svakt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #16 Skrevet 2. november 2011 Oppvaskbørst, sånn med sugekopp på enden. De er de beste.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #17 Skrevet 2. november 2011 elsker vel ikke akkurat, men poseklyper stearinlys bruker du mye aa-batterier er de faktisk ganske gode. trenger du ny teflonpanne - er ikea sine bra. Av og til har de teflonbelagte stekespader. Kjempegreie å bruke.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #18 Skrevet 2. november 2011 også en ting til - barnebestikk (sånne esker med vanlig bestikk i små størrelser) Whytboar/kritt-tavle er veldig populært her i huset (sånn staffeli). Hvis du kjøper - husk å kjøp ekstra eske med tusjer.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #19 Skrevet 2. november 2011 Hvit servietter. Bruker de til veldig mange formål + batterier og lyspærer
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Foer jul i fjor kjoepte jeg marsipan der, den var fantastisk god! Mye bedre enn Odense-marsipanen du faar i vanlige butikker, og ekstremt mye bedre enn landlord etc. Har ikke funnet den igjen siden, men kanskje de har den inne naa rett foer jul?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #21 Skrevet 2. november 2011 Kjøttboller og de gräddsåsen de har der. Sausen er mye bedre enn annen fløtesaus fra pose. Ellers så kjøper jeg telys, hvite kronlys ( for de er det mye stearin i så de oser ikke noe særlig), IKKE duftlys! Jeg går så fort som mulig gjennom lysavdelingen. Det lukter så sterk der at jeg blir astmatett av det. Duftlys er en fryktelig oppfinnelse. De har fine pappesker til oppbevaring, billige og gode batterier dokoster.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #22 Skrevet 2. november 2011 De store plastbagene med glidelås, perfekt til å stue bort klær og sengtøy i.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #23 Skrevet 2. november 2011 Opphengbar tøyhylle til å ha sko i, der har jeg alle mine høyhælte sko, genialt! Barnefat og barneskål i plast. Bruker de til all mulige ting.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #24 Skrevet 2. november 2011 Må ha og må ha. De tingene jeg er mest fornøyd med fra Ikea, som jeg ikke har funnet andre steder er: Diiiiiger kommode. Den rommer alle mine klær, pluss litt til. Ser ut som en vanlig kommode, men når meg til skuldrene. Den heter Hemnes. Div oppbevaringsløsninger. Vi bor i et lite hus, så smarte løsninger for oppbevaring av sko, klær, verktøy, leker eller ting og tang er alltid velkommen. Batterier. Så en gang en test hvor ikeas batterier kom svært bra ut. Skjæreunderlag i plast. Helt geniale, tynne plastplater.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #25 Skrevet 2. november 2011 Batteri- best i test mener jeg å huske. Kanskje lenge siden. Er veldig gode. Pepperkakedeig - Den BESTE! poseklyper dokost barnebestikk og plastasjetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå