solstråle- g09 og ?12 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Var hos fastlegen min på kontroll på mandag, og hun fant ut at jenta vår har lagt seg i hodleie. Dette stemmer godt overens med hvor jeg kjenner sparkene hennes. Men er det ikke litt vel tidlig at babyen legger seg i hodeleie i uke 25-26? Nr 1 la seg ikke i hodeleie før uke 34 Noen med erfaring? Svar mottas med takk
Glow2011 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg har ikke noe erfaring med når de skal legge seg i hodeleie. Men jeg har vært til utallige UL i dette svangerskapet, siden det er tvillinger og jeg har mistet mange ganger tidligere. Så i uke 15 og 19, lå de begge i seteleie. I uke 22 lå de i hodeleie begge to. Og nå i går, i uke 25, lå begge i tverrleie. Spurte gynekologen angående dette, da jeg absolutt ikke ønsker to stk i tverrleie, og da sa hun at det var enda god plass til at de ville endre leie flere ganger. Så får vi bare krysse fingrene for at de begge ender med hodet ned :-) Vet ikke om du ble noe klokere, men slik jeg har forstått det, så kan de variere leie i mange uker enda.
Stina <3 Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Min sønn snudde seg mange ganger før enn ha til slutt lå seg i hodeleie helt på slutten av svangerskapet, husker ikke helt uke men en av de siste ukene...
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 med min nr. 2 la barnet seg med hodet ned kjempetidlig. Trodde jeg kom til å føde tidlig, men neida, gikk to dager lengre enn med nr. 1! Fødselen gikk imidlertid mye raskere!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Tusen takk for svar damer Får bare vente og se hva som skjer da
Underveis --> Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Førstemann snudde seg også veldig mange ganger ila svangerskapet. Denne ligger ennå i seteleie. Er 26+0 i dag.
LilleGull2012<3 Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Jeg var hos JM i går, og gulle mitt har også lagt seg i hodeleie allerede Jeg er i uke 24!
septemberpiken Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Her har også mini ligget i hodeleie siden omtrent da, er nå 38 uker, og hodet er fortsatt ikke festet, så tidlig hodeleie trenger ikke å bety tidlig fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå