Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Dette et dumt navn med assosiasjoner til hippe bertemødre som er fryktelig opptatt av hvordan de og alt de eier og kjenner tar seg ut.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 sønnen min heter det, og må selv si han er kjempe søt liten "bolle", med stooore brune øyne,veldig lange øyevipper, og flørter med alle som prater med han (7 mnd ) hehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 oi, det var jo...Spesielt.. Jeg er iallfall ikke en hipp bertemor som er opptatt av slik.. hilsen anonym 12:13
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 "Beckhamsveis" og bling i øret før han er fyllt 10
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Ei jeg kjenner har en sønn som heter Liam. Han er fire år og har skikkelig lykketroll-sveis. Han har store blå øyer og er alltid blid! Han er smårampete, men også veldig omsorgsfull, og har alltid en god klem til alle han kjenner, og ikke kjenner;) Herlig gutt med herlig navn, og mora er langt fra noen wannabe! Hun er jordnær, og utrolig snill. Midt i tredveåra og ett rolig vesen. Forbinder navnet Liam med dette:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Hihi 12:17, skjønner hva du mener. Men synes Liam kan være kult, på en litt mørk unge. En lyshåra norsk Liam passer rett og slett ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 godt ikke alle har rare tanker om navnet.. gutten min er bittelitt mmørk... hilsen hu med gutt på 7mnd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Kan ikke høre det navnet uten å tenke på Liam Neeson, muligens liam gallagher... litt som Angelina. Vakkert navn, men alle tenker med engang på skuespillerinnen Uansett ser jeg navnet brukes i hytt og pine. Det var jo denne bloggen med Liam Sebastian, og ser det ofte på mange av mammabloggene. Hadde ikke lenger følt at navnet var min ide, selv om jeg var innom det med førstemann (2009) før det ble like "kommersiet" som det er nå.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Liam, Aron, Kevin osv er navn som har tatt over etter navn som Kent, Ronny osv. Det er navn hentet fra USA og det er småharry og stygge navn i Norge!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 Jeg liker ikke navnet Liam. Enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #13 Skrevet 2. november 2011 Liam som jeg kjenner er født midt i 2007, og da var det ikke mange som het det, hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Navnet minner meg om min eks, som gjorde en dame gravid mens vi var sammen. Gjorde det slutt (jeg hadde også et barn), og barnet til min eks fikk navnet Liam. Og guttungen er prikk lik pappan sin, fysj....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #15 Skrevet 2. november 2011 12:34 Hvor bor han da? Hørtes kjent ut..
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 2. november 2011 #16 Skrevet 2. november 2011 Sønnen min heter Liam, og må jo si selv at jeg syns han er veldig sjarmerende. Vi hadde ikke hørt om noen i Norge som het det da vi gav han det navnet, og kan vel innrømme at vi hentet inspirasjon fra Liam G. i Oasis Vi har skjønt i ettertid at vi ikke var så himla kreative med navnet, for nå ser vi det jo overalt. Heldigvis er det ingen i hele barnehagen hans som heter det, og alle vi møter syns navnet er veldig fint og uvanlig... Men det er nok mange som heter det nå, spesielt i de litt større byene.. vi bor i Askim, grenser for hvor poppis sånne navn er her
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #17 Skrevet 2. november 2011 Uff, forferdelig navn. Skikkelig harry og pøblete.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #18 Skrevet 2. november 2011 Jeg sammenligner det med Adrian, Robin og Markus. Fremtidens pøbler.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #19 Skrevet 2. november 2011 hehe det samme har skjedd meg og ungen fikk navnet liam....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Her også!! Herregud da! Når skjedde det??? Nå MÅ dere svare!!:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå