BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Prinsen vaar paa 4,5 mnd har begynt aa faa en liten bit banan + avocado midt paa dagen. Han elsker det og er helt vill av fryd mens han spiser. Jeg tror da det skal vaere ok aa begynne naa i denne alderen, og vi gikk veldig forsiktig frem med litt etter litt. Men han har plutselig blitt veldig treg i magen og har gaatt 3 dager uten avfoering. Han hadde litt i dag tidlig, men det var lite.. Er dette vanlig eller boer jeg kutte dette bananmaaltidet?
C.L.H85 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Det er mange barn som begynner på fast føde kan bli litt treg i magen i begynnelsen. I tillegg til banan og avokado, kan du jo gi noen skjeer med sviskemos;)) Det pleier å gjøre susen;) Jeg gir sviskemos til begge grøtmåltidene til tuppa her;)
Babyønske �� Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Banan gir treg mage ja. Samt at det kan gå litt tregere når magen får noe annet enn melk å jobbe med. Jeg kuttet helt ut banan en periode pga at det ga henne så treg mage. Når hun begynte å få det igjen ble det sammen med sviske eller aprikos(som løser magen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå