Gå til innhold

Hva tror dere om denne el-testen? med bilde:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Jeg tror den er negativ, men det kommer litt ann på hvordan disse testene har slått ut på deg tidligere. Når mine har vært positive, har teststreken kommet opp med en gang, og vært mye sterkere enn kontrollstreken. Jeg har også opplevd å få en slik test som deg flere ganger, og da har jeg ikke tolket den som positiv.

Skrevet

Okej. Jeg aner virkelig ikke selv. Første gang jeg tester etter el etter fødsel. Og jeg husker ikke hvordan de såg ut før graviditeten:/

Men kanskje jeg skal prøve å ta en til i kveld og se det an da. Kanskje den blir sterkere da:)

Skrevet

Uten tvil, negativ. :-) MEN, du nærmer deg. Ta en test i kveld og i morgen, så kanskje du klarer å følge kurven. :-)

Skrevet

Da tolker jeg den som negativ. Er så spennende dette altså:) Håper jeg får et klarere resultat enten i kveld eller i morgen:))

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at den er positiv :-) jeg ble gravid på Cuba og kjøpte en sånn test, resultatet var som på bildet ditt, altså positiv

Skrevet

Jeg tror positiv, det var min og den slo ut slik som din på bilde. Det står jo i bruksanvisningen på disse testene at begge strekene skal ha like sterke farger men det har jeg aldri fått. Så jeg tror på positiv men ser flere tror det er negativt så garanterer ikke for svaret mitt når det gjelder deg:)

Skrevet

Får bare kjøre på i kveld og krysse fingrene da;)

Håper den er positiv......... Men tar en senere for sikkerhetsskyld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...