Trilletrill Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Dette er jo hverken koselig for meg eller mannen! Sist jeg aborterte var dette halvannen dag etter sex. Vet ikke om jeg burde la vær siden jeg ble gravid igjen rett etter SA uten mens imellom og kun er 5+5 idag. Dette med sex begynner å bli veldig stressende. Med tulla hadde jeg masse sex uten problem. Men nå har jeg jo bare SA`en i minne:(
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Ha sex og kos dere! Sex var nok ikke grunnen til at du aborterte sist. Det er trist når spiren ikke sitter, men sex er ikke utslagsgivende for abort. Bare kos dere!!
1gang79 Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Akkurat det samme som jeg gjorde. Hadde sex på en søndag og aborterte på tirsdag, er hellig overbevist om at dette kom etter at vi hadde sex. Så neste forsøk er jeg redd det blir lite sex. Hadde ikke noen blødninger eller noe unormalt før vi hadde samleiet, da kom det friskt blod som ble brunt etter hvert.
Snupperella81 Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Nesten samme her, bare at det er mannen som ikke tørr. Hadde ma forrige svangerskap. Begynte å blø dagen etter sex. Fosteret hadde vært død i 2 uker da, men det hjelper ikke. Han er livredd.
Emmilo Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Spør jordmor hvis du er engstelig. For oss har det aldri hatt noe å si...
Mor35+G7+G4+spire Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Jeg har hatt et helt uproblematisk svangerskap så langt og er nå 9+5. I går hadde jeg og samboeren samleie og i dag blør jeg lett. Jeg har 2 friske barn fra før og jeg kan ikke si jeg husker at dette har skjedd før. Jeg vet at jeg også i de to foregående svangerskapene hadde sex tidlig men da gikk det helt fint. Skal nok være litt forsiktig videre dersom denne blødningen gir seg.
Trilletrill Skrevet 3. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2011 Ja nei nå får det briste eller bære for igår hadde vi sex og jeg kan ærlig talt ikke gjøre alt jeg kan for å UNNGÅ en ny sa. Er det friskt så tåler det sex. Jeg har værken blødd eller hatt smerter i etterkant. Mine bekymringer ligger mer i det at jeg er i altfor god form, hverken kvalm eller veldig ømme pupper (går litt opp og ned). Er 5+4 idag og tror jeg hadde følt det mye tryggere om jeg var kvalm eller noe. Skal vente med ultralyd til uke 8-9 om det ikke har skjedd noe uvanlig før.
mokkemikka12 Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Siden vi har mye blodgjennomstrømning i området og veggene er tynne kan blod forekomme ved sex. Lettere blødning. Så for å sikre seg, kan man ha hjelpemidler som glidemiddel eller lignende for å ikke lage rifter i skjeden. Sex frister ikke her heller, men gjør jo det når det kommer til stykket. Tålmodighet
mamma til s@lma Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Jeg er også redd for å ha sex, skriver under her Er i dag 8+ 2, og har ikke hatt samleie siden jeg fikk bekreftet graviditet .Har spottet egentlig hele tiden, hatt en del brun /rosa utflod, og måtte i tillegg begynne med blodfortynnende medisin, så fare for å blø lettere og lengre er jo absolutt på plass. Hadde flere aborter i det siste, og var så psykisk nede pga det, at jeg valgte å ikke ha sex for å ikke gjøre noe som kan fremkalle blødninger. Mannen er foreløpig tålmodig, men vet ikke hvor lenge det varer ( så lenge det er kun min angst som er årsaken, ikke konkret anbefaling fra lege ), og så merker jeg selv at jeg savner litt nærhet selv, nå når jeg begynner å være en smule bedre. Da jeg var gravid med datteren min hadde jeg ingen blødninger, og sex som vanlig , selv da jeg var høygravid gikk det bra. Så det varierer tydeligvis også .
Trilletrill Skrevet 6. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2011 I forrige uke hadde vi en heller rigid sex omgang som gikk helt fint. Ingen blødning og 0 smerte. Slo oss derfor skikkelig løs idag og fortsatt 0 smerte og blødning så min sa i slutten av september som tilfeldigvis skjedde etter sex hadde ingenting med sexen å gjøre. Hvis det er friskt så tåler det sex og mere til. Jeg hadde prøvd om jeg var dere. Dog hvis du sliter med smerter og blødninger får dere bli litt kreative:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå