april2011mamma Skrevet 2. november 2011 #26 Skrevet 2. november 2011 ja huff overgangen var stor.. merket dte godt på lommeboka
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 3. november 2011 Forfatter #27 Skrevet 3. november 2011 da var det lite håp i pampers også virker det som :/ den hvite pysjen var brun og fin langs kantene når vi sto opp i dag men bleia var ganske full også, så vet ikke om det var grunnen.. lurer egentlig på om lillegutt kanskje har litt små lår siden det alltid lekker der.. ellers så kan det være som en sa over her, at jeg kanskje ikke tar på bleia riktig.. ikke vet jeg, håper bare det går seg til etterhvert skulle gjerne ha prøvd disse billigbleiene og, men de begynner på 6 og 7kg og oppover, så tror de blir litt store enda.. men vurderer nesten å prøve fordet, bare for å se..
Bondejenta Skrevet 3. november 2011 #28 Skrevet 3. november 2011 Artig å lese Eg bruker Libero, og har brukt det til alle mine 4 barn. For å løyse problemet med full bleie om natta er enkel. Til dømes; mi no 8 veker gamle datter bruker nr 2 om dagen og nr 3 om natta. Genialt, rett og slett Eg er altså veldig fornøgd med Libero. Men Pampers funker det og. Har brukt det inn i mellom for " forandring gleder"
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 3. november 2011 #29 Skrevet 3. november 2011 Veldig rart at vi alle har så forskjellig erfaring med bleiene, altså! Her har jeg opplevd 2-3 lekkasjer på snart 7 mnd med Pampers. Testa ut COOP bleiene i går, og hadde lekkasje med samtlige bleier, til tross for at jeg skifta hver andre time, pluss at de ble veldig fort gule og tunge foran.. Kan det ha noe med babyens str å gjøre? Muffin er veldig stor med skikkelige dunderlår; kanskje Pampers passer best til store babyer? <3 hehehe... Kan jo stemme da Christineharblittmamma*Casper opplever lekkasje med Pampers, og har, som hun selv sier, en baby med litt tynne lår? Visste ikke at Pampersbleiene hadde skadelige oljer, Muffin har aldri vært sår eller rød nedentil, men hva slags skade kan denne oljen forvolde?
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 3. november 2011 Forfatter #30 Skrevet 3. november 2011 skulle ønske det funket her og, men har prøvd noen dager/netter med libero str 3, og lekker like mye som ved str 2 håpet det bare var at str 2 begynte å bli litt for liten, men tydeligvis ikke.. og var desverre like uhelig med pampers fant jeg ut i natt
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 3. november 2011 Forfatter #31 Skrevet 3. november 2011 madolyn&muffin: er det jeg har tenkt litt på, kan hende han ikke har store nok lår han har jo litt valker på lårene, men har lagt merke til at når jeg ta på bleiene "lukker" de seg ikke helt rundt, blir på en måte en liten luke på oversiden av lårene.. kanskje det blir bedre når han får skikkelig dundrelår han og hehe..
mammantilguttensin Skrevet 3. november 2011 #32 Skrevet 3. november 2011 Pampersbleiene inneholder lotion. Og dette er ikke heldig da stoffene i dette kan endre hormonbalansen samt føre til allergi. Det kan altså være helseskadelig selv om du ikke ser det når du bruker bleiene. Dersom du velger svanemerkede produkter vet du at de ikke inneholder stoffer som er allergifremkallende eller hormonforstyrrende.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 3. november 2011 #33 Skrevet 3. november 2011 Det har variert litt med aldren og størrelsen hva som har funket best, men jeg har hvertfall droppet de tynnere "action" og buksebleiene som overhodet ikke holder tett om natta. Bleia kan være så og si tørr, men pysjen våt allikevel... Har funnet ut at Pampers "baby-dry" er best om natta. De får han dog lett rødhet og utslett av, så bruker Libero på dagtid. Han er snart 9 mnd. Når han var noen måneder gammel var det Libero som funket bedre enn Pampers, så det er nok veldig individuelt og forandrer seg med tiden også.
Jojo x3 Skrevet 3. november 2011 #34 Skrevet 3. november 2011 Coop sine bleier starter på str 5-8kg. Vi bruker nå maxi str 7-16kg. Gutten vår er slank, ingen michelin lår her;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2011 #35 Skrevet 3. november 2011 I den nyeste bleietesten var det forresten Coop og Landlord som vant, over både Pampers og Libero: Stor bleietest: Billig bedre enn dyrt Glem Pampers og Libero, Coops billigbleie er best i test. http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article578637.ece Men så kommer det såklart litt an på babyens kroppsfasong og størrelse, hva som passer best kan også variere med alder og aktivitetsnivå, så man må vel bare prøve seg litt fram og se=) Her har vi brukt Coop bleiene helt fra minste størrelse (5-8 kg), og bruker dem fortsatt (Maxi 7-16 kg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå