Tuttalutta Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Våknet av noen kjemppesterke kynnere / rier (?) i natt, og klarte ikke engang å reise meg opp. Kom reglelmessig en stund før de forsvant helt. Er 30 dager til termin. Lurer på om dette tyder på at ting kan skje før? Er tredjegangsfødende og har ikke opplevd dette før.
Maia'n Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde veldig streke kynnere som vekket meg i uke 35. De kom opptil 4 ganger per 10. minutt.Hadde da også noen andre plager som vedvarte i noen uker, men antok at dette bare var vanlige gravid-plager. Dette viste seg å være tegn på en infeksjon jeg hadde. Har nå gått på penicillin i en uke og har mye mindre kynnere. Kan være lurt å spørre legen. Med 30 dager til termin er det ingen stor risiko forbindet med å føde, men hvis du kan få noe mot ubehaget, så er det jo greit )
nOname:) Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg har hatt kraftige kynnere fra uke 20, har fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg over.. er nå i uke 33 fortsatt ikke skjedd noe så tror du bare kan ta det med ro:-) Jeg får kynnere bare jeg snur meg i senga eller løfter en bok.. Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå