ninini Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 jeg har måttet avlyst legetime fordi det oppstod noe som kom i veien, er gravid, så skulle jo ikke betalt for timen i utg. pungtet, men nå sa sekretæren at jeg måtte betale for den timen siden jeg ikke hadde sagt i fra 24 timer før?? jeg ringte så fort jeg visste jeg ikke fikk reist, og visste ikke om dette 24 timer før?? synes dette hørtes rart ut, siden man ike skal betale for time når man er gravid... dessuten er det alltid veeeldig lang ventetid der, sitter alltid over en time og venter for å kome inn, så om en avlyser en time der må jo det være flott.. de er jo rett og slett alltid overbooket.. hva mener dere?
nyttårsprins Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Heisann!! Alle må betale for legetime som ikke er avsbestilt innen 24 timer før timen. Dette gjelder også ALLE som er fradragsberettiget, som f.eks. de med frikort, barn og gravide. Så du må nok dessverre bare finne deg i dette!!
Minilille Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Vl nok tro det ja. Du må jo ha en ny time, og da blir det 2 timer til deg i stedet for en på en måte...(selv om man er gravid har man bare rett på et visst antall). Men dersom de får inn noen som trenger hastetime e.l,og da kommer til å bruke timen du har avbestilt, kan det jo diskuteres om man burde behøve å bet..da får de inn penger fra to pers for en time.. Men hadde blitt veldig tungvint å følge opp slikt:)
Katio Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Jeg har måtte avlyse ett par ganger pga bekkensmerter, Har lege 40 min unna. Har aldri måtte betalt for de legetimene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå