Kath+3 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Da skal vi på overtidskontroll og håååper virkelig vi blir satt i gang idag!! er så klar for å se lillejenta vår, 11 dager over termin oj nå gikk pulsen litt opp her, vi skal jo bli foreldre hehe
Mem Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Visst skal dere bli foreldre!!! Er ikke så lett å skjønne realiteten i det, før fødselen er over, syns jeg Sitter her, har 1 uke til termin, har 3 barn fra før, og det er like uvirkelig for meg at vi skal bli foreldre igjen snart til en liten gutt! Igangsetting kan være en tøff fødsel, men jeg lover deg at i det du får lille-gull i armene dine, er det verdt hver rie! LYKKE TIL!!!
CJ-011 Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Så spennende! Masse lykke til! :-) Er selv -10 over termin og på fredag bli jeg satt i gang, hvis ikke det skjer noe før. (Virker ikke sånn) Etter vi var på overtidskontroll på mandag har jeg hatt sterkere kynnere/maserier, sover dårligere om natten og er mye kvalm! Håper det starter av seg selv, men har hørt at igangsetting kan være en helt fin fødsel det og Vi gleder oss sånn til å se den lille jenta i magen! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå