Gå til innhold

Åååååå lengter etter svar, de lengste 14 dagene i mitt liiiiiiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå jeg vil så gjerne vite om det er liv inni magen...om det er en eller to, eller noen i det hele tatt.... Jeg blir snart tussete av det her jeg.

Skulle vært obligatorisk å gjennomføre dette med en nær venninne...hahahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig!! Hadde vært fint om en kunne blitt lagt i litt kunstig koma ett par uker ;)

Jeg skal ikke teste før på tirsdag, så jeg har ennå 6 dager igjen *sukk*

Ikke har jeg helt den rette magefølelsen heller. Det er rett og slett pining å vente disse dagene, ikke annet å si om den saken!

Skrevet

heisann!

Lengter etter svar jeg og... men samtidig blir jeg mer og mer redd for at det har gått dritt nok en gang for hver dag som går... man blir liksom litt paranoid etter den første uka... i dag er det akkurat en uke siden jeg hadde insett... men kroppen er liksom som før insett... og ser mange skriver om ømme pupper, og det har IKKE jeg :( Men når det skal være sagt har jeg heller ikke hatt så veldig ømme pupper før når jeg har vært gravid heller... ivertfall ikke så tidlig...

jeg som hadde skikkelig god magefølelse før forsøk... nå er den blitt negativ :( sånn kan det gå...

er lei av alt som heter hormoner, uttak, innsett og VENTING!! ARG! NÅR KAN DET BLI MIN TUR DA?!?!

Uff jaja... tvi tvi jenter!

Skrevet

Jaa jeg er såå enig..dagene bare snegler seg avgårde.. Her er det heller ingen symptomer..og jeg er og utrolig lei alt som har med dette å gjøre..nå blir det en lang "ferie" på meg før neste forsøk iallefall.. Dette har vært et slitsomt år,med masse venting og hormoner..dette er mitt 7 forsøk,så nå er det lov å være litt lei syntes jeg:-(

Masse lykke til til dere andre rugere..en dag må det vel være vår tur:-))

Skrevet

hehe driver aa sjekker bim hele dagen lang... begynner nok aa bli litt paranoid ja...

tenk om da dere! tenk om , TENK OM!

er veldig klar for den store gledelige overraskelsen om at jeg er gravid naa... og lite klar for skuffelsen!

Naa er jeg lei...

Har du hatt 7 forsøk i aar bare eller shalin... jeg har hatt3 og "et halvt" (avbrutt) i aar... man kan bli litt fjern av dette livet ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...