Gå til innhold

Selger Angelsound/Doppler

Anbefalte innlegg

Selger min Angelsound, den er så og si ubrukt.

Har bare brukt den noen få ganger i uke 11 - 12. Måtte sende den tilbake da lyden svikta, og den er i topp stand nå. Selges i original emballasje med hodeklokker. Det beste er å bruke babyolje syns jeg, men følger med litt krem som hører til også.

Kan koble den og lagre hjertelyden på den :)

Selger den for 300, da den er ubetydelig brukt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143743496-selger-angelsounddoppler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte 449,. og frakt i tillegg. Husker ikke hva det ble da.

Vet ikke hvor mye det blir med frakt til nord trøndelag. Den ligger enda godt pakket inn i den esken den ble sendt fra, så kan jo sende i den. Det tror jeg er det billigste. Veier ikke mye, så kan ikke bli all verden i frakt :)

Den ble sendt tilbake, og da de fikk den var alt i orden. De har testet den og åpnet den. De fant ingen feil, og alt er i orden med den..

Takk for svar!

Dersom de ikke gjorde noe med den tar jeg ikke sjansen på å kjøpe den, kjedelig om den skulle slutte å virke igjen, og har erfart at man, selv med garantibevis og kvittering, stiller i andre rekke når det gjelder reklamasjon som kjøper nr 2.

Den var jo ikke så mye dyrere ny heller, jeg ante ikke prisen på slikt, men skal vurdere å kjøpe en ny tror jeg.

LilleMy<3 :

På teknikmagasinet på amfi steinkjer selger de angelsound til 350kr :)

har selv kjøpt den og er kjempefornøyd :)

Du kan lese litt om den på http://www.teknikmagasinet.no/ bare søk på angelsound så får du opp den :)

Takk for tips, Lilleprins_Januar12!

Var faktisk i Steinkjer i dag, men leste ikke tråden før nå, typisk. Blir nok ikke lenge til neste Steinkjertur :-) Må se om jeg finner den butikken, det var jo en fin pris også:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...