Smileyone77 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hei, Kanskje feil sted å starte og skrive, men jeg og samboer har bestemt oss for å prøve og få barn sammen (han har to fra før). Han vil gjerne at vi skal oppleve sammen den gleden. Jeg skal til legen 14. november og ta ut hormonspiralen. Noen som har erfaringer på hvor "lenge" man må vente før man er "i gang"? Samtidig, så er det mange ord og uttrykk som blir brukt her inne som jeg lurer på... IKM - hva betyr det? samt PP så jeg også inni her. Sikkert mange dumme spørsmål, men jeg håper noen kan svare. Gleder meg til å følge med her inne. Hilsen meg
Forsvarsfrue^^ Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det ligger ei info/tips liste her inne som skal holdes oppe på side en:) Så sjekke den så blir du ført oppdatert:) Lykke til med prøvingen:)
Forsvarsfrue^^ Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Det ligger ei info/tips liste her inne som skal holdes oppe på side en:) Så sjekke den så blir du ført oppdatert:) Lykke til med prøvingen:)
Tweak Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Hvor lang tid det tar å komme i "orden" igjen etter hormonspiral vet jeg ikke, men du behøver ikke vente, det er bare å starte sengekosen med en gang. :-) IKM står for "ikke kommende mens", det er et merkelig uttrykk men det står for den dagen mensen vil komme hvis en ikke er gravid men vi vil jo at den IKKE skal komme. Så det er datoen for den ikke kommende mens, den dagen man kan teste. PP står for prøveperiode som er hver syklus man prøver. For hver mens som kommer går man inn i en ny syklus og en ny prøveperiode. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå