Ms.Smith Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Var på toalettet i sted, og når jeg tørket meg var papiret litt oransjefarget! What?? Det så nesten ut som blodblandet slim, men altså mer oransje enn rosa... Noen som har opplevd det samme, eller som vet hva det er?
Kath+3 Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Ja har hatt det siden tegningsblødning i går, har du ikke hatt det? Startet begge dagene her med friskt blod som har blitt orange/lyysrosa slim utover dagen! Jordmor sa bare det var livmorhalsen som jobbet eller noe var visnok helt normalt, men ble litt skremt når blødningene fortsatte :/
Ms.Smith Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 jeg trodde jeg hadde det her om dagen, men trodde kanskje ikke det var det likevel når folk forklarte hvor mye de hadde i forhold til meg... Jeg har bare hatt litt på papiret.... Syns det hørtes naturlig ut at det kan være livmorhalsen som jobber... (Herregud, holdt på å skrive jordmorhalsen- helt logisk(?)) Takk for svar )
Kath+3 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Haha logisk ja! Kan også være noe av slimproppen som går litt etter litt, så lenge det var slimete og ikke frisk "nytappa" (æsj) blod som kommer, så var visnok alt som det skulle være sa de her
Ms.Smith Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 mmm nytappet blod Jeg tror slimproppen gikk på torsdag, men mulig det kommer litt mer ja... Ingen friskt blod hvertfall. Bare oransje, klart slim. Merkelige greier Skal på kontroll på fredag, så får høre hva de sier da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå