Gå til innhold

Stakkars jenta mi :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun vært syk med ørebetennelse i 10 dager. Er endelig bedre, men hun vil ikke spise (igjen). Hun skriker og sutrer hele dagen, og smiler sjeldent. Sånn pleier ikke hun å være.

Det er veldig vanskelig å tolke om hun skriker pga sult, smerter etc. Får paracet, men det hjelper minimalt.

Er planlagt innleggelse med ph-måling neste onsdag, men skal ta kontakt med barnelegen igjen i mårra. For fortsetter det sånn, så kan vi ikke vente en uke.

Kan trygt si jeg vet hva det vil si å nå bunnen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette var ikke noe kjekt å lese. Har fulgt med dere, og unner dere så inderlig at ting skal gå bedre. Føler så med deg!

Er ikke mye jeg kan bidra med, men sender av gårde mange klemmer!

Skrevet

Stakkars lille jente, og stakkars slitne mamma! Jeg har lest noe av det du har skrevet tidligere, og vil bare gi deg en stoooor klem!

Skrevet

Uff, får helt vondt av deg/dere. Dere har hatt nok nå.

Har bare en kommentar til smertestillende. Paracet har egentlig ikke noe særlig effekt på øresmerter. F eks har Ibux mye bedre effekt, det gir jeg til min gutt(2,5 år) når han har ørebetennelse. Og det er tydelig at han blir bedre av det. Men nå vet jeg ikke hvordan det er å gi det til babyer da.

Så hva med å høre med legen ang annen smertestillende? Så slipper hun hvertfall å ha så vondt.

Gode klemmer til deg

Skrevet

Huff, stakkars lille... Håper jenta di snart får det bedre. Ikke noe greit å ha så mye vondt, og jeg har lest innleggene dine om hvor mye dere har kjempet for å nå gjennom hos leger ang spisevegringen hennes. Beundrer dere så utrolig mye, og jeg håper virkelig at ph-målingen dere er satt opp til neste uke vil gi dere svar på hva som gjør at hun ikke vil spise. Håper dere får hjelp av barnelegen i morgen nå som hun har vært så lenge syk også. Mange klemmer fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...