Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Prisene er jo helt hinsides! Trenger er pendlerleilighet men har ikke tenkt å betalte 7000 per mnd for en liten hybel/leilighet. ER jo helt sykt. KAn dere anbefale noen andre steder?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hehe.. Om du syns 7000 er mye, må du et stykke unna Fornebu i alle fall. Dette er jo ett av de dyreste stedene i landet....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Det er det ja? uff..Hvor kan jeg finne et sted hvor det ikke er så dyrt da? Tilbudt jobb ved Fornebu og er ikke kjent i Oslo i det hele tatt. Har bil da
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 jeg bor her... Betaler meg ihjel... Men det er bare til mars da! Hvor langt er du villig til å kjøre til og fra da? Er ganske godt kjent her, så kan prøve å tipse litt. Men hver klar over at kø inn på E-18 mot Oslo er helt J***** og at det kanskje er verdt å betale litt ekstra for en leil. for å komme nærmere... (?)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Hva med noen steder som er motsatt vei da? altså lengre fra Oslo? Kan ikke betale så høy leie da vi har huslån å betale her hjemme også
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Joda, men det er jo motsatt vei - altså mot Asker at du vil bli sittende i køen på vei til jobb... Og å bo i Oslo er ikke noe billigere tror jeg.. Men om du er villig til å kjøre litt er holmen/asker, haslum, Bærums Verk, Skui etc. steder som jeg antar vil være betydelig rimeligere. Spes om det er et stygge fra offentlig transport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå