Mamma og lille M Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Er det flere som fortsatt er kvalme? Holder på å bli sprø, har vært kvalm døgnet rundt siden uke 6. Heldigvis kaster jeg ikke opp, men klarer stort sett bare spise cheerios, potetgull og epler. Får i meg en del kalorier på den måten, men sunt er det jo ikke. Dette er mitt andre svangerskap og forrige gang ble det litt bedre ved disse tider, men nå sitter kvalmen like godt. Puh, godt å klage litt! Synes det er mentalt tøft å ta seg sammen hele tiden og prøve å få hverdagen til å gå rundt. Men satser på at alt er glemt når den lille er født
aprillove Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 jeg er i uke 15,og er kvalm enda,,sleit i sist svangerskap og..så henger godt i..men jeg syntes det hjelper med te,uten sukker og sitron:)hehe er blitt ganske dilla på sitroner og:p,men kvalmen henger på konstant her døgnet rundt og det er vanskelig å spise..så går mest på vann;) Godt å kunne klage litt syntes jeg:)
pinklady81 Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 sliter selv med kvalme hele dagen å kaster opp spes tidlig på dagen... i dag har jeg liggi i senga ganske mye .... har ikke orka noenting ... er ganske så slitsomt å må innrømme at jeg savner matlysten er ikke mye jeg klarer å få i meg om dagen ..så er jo redd den lille ikke får i seg nok næring ..
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 jepp. uke 24 og håper det gir seg om noen uker. sist kastet jeg opp til uke 32..... men denne gangen kaster jeg mindre opp men like kvalm. hvis jeg klarer å spise et skikkelig sunt måltid slik at kroppen få rnok kalorier som ikke forsvinner gjennom systemen blir det noe bedre en studn. ellers er mitt heteste tips iskalt. alt som er iskalt går ned. så jeg lager mye smothie med blanding a frosen og friske bær noe frokostblanding, yougurt og til slutt Farris. Farris gjøre det mer friskt og mindre kvalmende. lykke til.
Linerlen og pipipen Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Jeg var ikke kvalm i begynnelsen, men begynte først i uke 13! Nå 16+0 I dag gikk jeg tur med bikkja og måtte gå et lite strekke langs en vei med endel trafikk. Gikk og brakk meg pga eksoslukta. Var helt gåen da jeg kom hjem
Apriltroll Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Jeg er 17 uker i dag, og er fortsatt kvalm, ja...har vært det siden uke 8. Kaster heller ikke opp, men er konstant kvalm store deler av dagen. Eneste om morgenen er jeg ganske bra. Jeg klarer stort sett å spise ganske greit, men det er verre med drikke. Eneste jeg klarer å drikke er vann og litt Sprite med isbiter, men får ikke i meg nok væske. Vi får bare bite tenna sammen og tenke at det er verdt det...
MrsMilla Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Jeg har vært helt elendig ei god stund men merker bedring nå heldigvis. Startet akupunktur i forrige uke, og har kun vært to ganger - men veldig mye bedre! 14+1 forresten
Mamma og lille M Skrevet 2. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2011 Huff, god bedring til oss alle! Leit å høre at det er ganske vanlig å være kvalm lenge, men det gjør det litt lettere å vite at man ikke er alene. Her hjelper det også med isvann. Surt godteri kan hjelpe litt også. HI
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 22+1 her, og haren kvalme og oppkast som kommer og går.. Sist var jeg kvitt kvalmen i uke 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå