Gå til innhold

Har noen forsøkt lavkarbo mot habituell abort?

Gil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ja, har levd på en nesten lavkarbo diett i det siste, leste om den i et hefte for kvinner som har problemer med å bli gravid pga en sykdom i eggstokkene. Så jeg tenkte sånn at da kunne det ikke skade for meg heller... går for det meste i lite sukker, fet fisk, fete meieriprodukter (ikke lettmelk, lettrømme osv, det kan ha negativ effekt, og softis i stedet for youghurt). Vet ikke om det har hjulpet, men er 8 uker gravid nå, og har ikke sett eller kjent spor etter noe negativt ennå (de andre 3 gangene har jeg mistet rundt uke 6). Skal til ultralyd neste uke, og er selvfølgelig drittnervøs...

• 3 uker senere...

Hei, kvinner med PCOS blir anbefalt lavcarbo diett, men har en som jeg insulinresistens så må en og passe seg for alt en diabetikere må passe på....

Prøv å kutt brød, potet og pasta i første omgang, det hjelper masse. Og brus,sjokolade og annet snop så klart. Ta litt i gangen, ikke bra å gå for hardt ut meden gang.

Lykke til :-)

(Kjente effekt etter kun dager, formen er bedre og klærne løsere etter bare noen uker. Må ikke gå for fort ned, da legger jeg det bare på meg dobbelt.... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...