novembergutten:) Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Fant ut idag i ue 37 at denne er så god å drikke til klementiner:) kos:) for de som liker øl:) da er det genuint godt, trenger ikke alkoholen oppi:)
Venter jente nr 2 <3 Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Anbefaler også Ås Uten! : )
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Kan ellers anbefale alkoholfri carlsberg. Like god som vanlig øl. Har testet på sambo, han drakk to glass før jeg informerte om at den var alkoholfri;)
novembergutten:) Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 Skal jammen sjekke ut Ås uten å takk for tips:) Så vittig, det må jeg teste ut på noen;) hehe, helle over til CB flasken eller no;) hehe... eneste forskjellen, er at den "rus" følelsen eller hva man skal kalle det:-P kommer ikke etter noen få minutter, men liker man øl ,evt. bare til mat også, så blir det og en helhetlig smak på måltidet, evt, bare kveldskos:) er helt forbauset:) Nå er ikke jeg så lite ung heller, men rart at jeg på mine 25 år ikke har funnet ut av dette før nå Kan fint samles på jentekveld opplegg i ammeperioden å ta med et par sånne da, så kan jeg jo kjøre hjem også selv;) men, må man pumpe seg allikevel, tenker på drikken i seg selv..om det er innhold i øl med eller uten alkohol som er uheldig for små babyer??NOEN SOM VET?
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Jeg er anbefalt clausthaler av jordmor for å sette i gang fødselen. Det er visstnok noe med humla i ølen som er beroligende og kan hjelpe i gang en fødsel. JA TAKK sier jeg! Og når det gjelder AMMEPERIODEN: Kjør på med alkoholfritt øl. En ting at det smaker godt for mor, men det er også bra for barnet!!! JIPPI!!! Se her: http://babyporten.no/no/amming/219-alkoholfritt-ol-gir-bedre-brystmelk
septemberpiken Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Gjelder tipset clausthaler spesielt, eller alt alkoholfritt øl?! For jeg liker ikke clausthaler, men ellers var det et fint tips som ikke er noe offer å prøve, hehe...
Lollo83 <3 Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Hurra! Dette var gode nyheter!! Da blir det mer alkoholfritt øl og mindre alt mulig annet (les: brus) på meg! =) Jeg gleder meg egentlig mest til Santa Clausthaler kommer (juleølen til clausthaler). Den er knallgod! Tror jeg må hamstre så jeg har langt ut på nyåret
Lykkepill1 Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Tenkte bare jeg skulle informere om at Carlsberg inneholder 0.5% alkohol. står med nesten uleselig liten skrift på den ene siden! Fant ut dette selv etter at jeg har drukket det i nesten hele svangerskapet. Det er så små mengder, at jeg håper og tror ikke det har gjort noen skade, men det er fremdeles alkohol, så jeg kutta den ut!
Gjest To tette❤ Skrevet 3. november 2011 #9 Skrevet 3. november 2011 Da kan jeg informere om at offentlige myndigheter, gjennom "Kostholdråd for gravide", har bekreftet at det er 100% trygt for gravide, ammende og bilkjørere å drikke alkoholfritt øl. Alkoholfritt øl kan ha en promillegrense på opp til 0,7 volumprosent, uten at det utgjør noen fare for fosteret. Alkoholinnholdet (0,7) kan sammenlignes med alkoholpromillen i brød og kefir! Så jeg drikker min daglige Munkholm med goood samvittighet:) Og kommer til å fortsette med det ut ammeperioden, både pga helseeffektene og fordi det smaker så godt:) Er forøvrig det eneste som hjelper mot kveldskvalmen nå i uke 38!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå