Gå til innhold

Rugedag 12 - når kan jeg vente mens? Andre på samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn egg 21. oktober, og har aldri opplevd at tiden går så sakte. Jeg kjenner mensen komme, men ser ikke noe til den. Tør ikke ta test, for jeg er så redd for negativt svar. Noen erfaringer med akkurat denne dagen i prosessen? Er det kanskje andre som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riksen har testdag på rd 12;-)

Menssmerter kan være tegn på graviditet også, vet du.

Da jeg brukte Crinone fikk jeg mensen 2 dager etter at jeg sluttet på dette. Hadde da negative forsøk. På siste forsøk brukte jeg Cyklogest, og da fikk jeg mensen 2 dager før testdag - på rd 12 (hadde testdag på rd 14 på Aleris)

Så lenge mensen holder seg unna er det håp om positiv test! Når har du egentlig testdag?

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. På Ullevål sa de at jeg skulle vente en uke, men ikke fra når. Kanskje fra i dag eller i morgen. Er på dag 14 etter uttak nå. Tre lutinustabl. igjen.

Skrevet

Tror Ullavål har noe senere testdag enn Riksen, men det er det sikkert noen andre her som kan svare bedre på:-)

Skrevet

Det er rart. Lurer på hvorfor det er forskjell. Jeg kommer nok uansett til å ta en test i morgen hvis ikke noe annet skjer!

Skrevet

Hei Singh :)

Hvordan går det med deg? har du testet idag? :) Er på rugedag 7 idag. 1 uke til testdag (selv om jeg har testet ett par ganger allerede ;) )

Lykke til :)

Skrevet

Det går ikke så bra. Turte ikke teste, og det hadde også vært unødvendig, for nå har jeg begynt å blø litt. Regner med at det kommer mer utover dagen. Kjipt. Kjemper med tårene på jobb nå og gleder meg til å komme hjem. Lykke til til deg og dere andre!

Skrevet

uff da :( ikke noe bra! sender deg gode tanker! og haaper du kommer deg opp igjen snart.

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...