Gå til innhold

1. svangerskapskontroll og når forteller dere?

Anbefalte innlegg

Vært på første svangerskapskontroll i dag, fikk høre hjertelyden som lå på 150-160, så koselig! Er 12 + så tilhører egentlig på 2. tri. nå, men føler meg mer hjemme her foreløbig :-) Også fortalte jeg mamma at jeg er gravid med nr. 3 etterpå, hun ble overrasket men glad :-) Har ikke fortalt det til andre enn mannen (selvfølgelig) og sjefen foreløbig. Når forteller dere det til alle? ...føler liksom ikke noe hast denne gangen. På den andre siden så har jeg gått opp 5 kg i følge vekten hos legen!!!! Følte meg med det samme veldig gravid og "tjukk" over magen. Nå skal jeg begynne å trene igen! (hatt en mnd pause)... Bla-bla.. som jeg skravler ;-)

spørsmålet var, når forteller dere alle at dere er gravide?

Fortsetter under...

Å, så koselig å få høre hjertelyden! Jeg var på første kontroll på fredag. Da var jeg 10+0 og legen forsøkte å finne hjertelyden uten hell :-( Vet at det var litt vel tidlig altså..

Vi har fortalt det til mine og hans foreldre og søsken + et par av mine venninner og hans kamerater. De nærmeste altså. Fortalte det ganske umiddelbart etter positiv test faktisk :-) Har ikke så hastverk med å fortelle det til resten av verden denne gangen som forrige gang merker jeg. Så venter nok litt til med det. Gleder meg til jeg er over på 2.tri også :-)

Jeg venter første barnet vårt, er 10+1 i dag. Vi har fortalt det til foreldre, søsken, besteforeldre på mannens side, flere venner og sjefen min.

Kolleger, bekjente og øvrig familie får pent vente noen uker til. Jeg har sagt det til alle jeg kunne orke å snakke med om en eventuell SA eller MA.

Gleder meg masse til å høre hjertelyden! :)

Vi har sluppet nyheten:) Det er en del sykdom i nær familie, og vi synes det var kjekt å kunne dele den gode nyheten med de. Åså fikk mini vite om det (de hører jo alt vi sier...) så da var jo nyheten ute. Men det gjør ikke noe. Om det skulle ende galt, så tror jeg at jeg takler det selv om alle vet det. Er vel i uke 12 eller 13 nå

Jeg er 12 uker i dag og nå vet de fleste det. Det vil si venner og familie og de fleste på jobben. Roper det ikke ut til alle jeg møter på butikken akkurat, men er ikke lengre så lett å skjule.

Er forresten min 3 og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...