anonymemammaen Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Har absolutt ingen idé på bilstol og skal kjøpe både til snuppa på 2 år og minstemann som kommer om ca. en måned. Hva er alt dette med forovervendt sete, bakovervendt sete osv?! noen som kan gi en innføring i dette? På forhånd takk!
mjs Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Kjøp en stol som kan brukes begge veier. De anbefaler vel at de sitter bakovervendt lengst mulig,selv om jeg tror vi snudde setet v 2 års alder. Selv har vi Besafe setet og er veldig fornøyd med det. Ellers snakker mange om Britax multi-tech tror jeg det heter. Av babysete kom vel et besafe sete best ut i test nå. Ellers har maxi cosi cabriofix pleid å komme godt ut også.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Vil absolutt anbefale babystol med base, mye enklere når du skal inn og ut av bilen, bedre å ta med stolen inn og ha den inne i varmen... Brio kom veldig godt ut i en test i høst. Selv har vi Akta Graco Logoco S og er superfornøyd med det =) Ellers er det anbafalt at barna sitter bakovervendt til de er minst 4 år. Vi og de fleste jeg kjenner har HTS Besafe Izi av en eller annen type, her er det noen som kun kan brukes bakover og noen som kan brukes begge veier. Vi har den som het combi for 3 år siden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå