Pumba78 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hvilke frokostblandinger er det best å gi til en ettåring? Ungen er i en grøtnektperiode, men elsker å gnafse på vår AllBran eller corn flakes, usikker på hvor sunne disse er?
Gjest JuniGull10 ♥ Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hva med Havrefras eller Weetabix? http://www.klikk.no/foreldre/article709367.ece
Blåbærmuffins Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Min er veldig glad i 4-kornsblanding i kulturmelk eller yoghurt. Veldig sunt og mettende
Pumba78 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 Åh takk, akkurat en sånn link har jeg lett etter. Den skal jeg jaggu vise mannen min, han tror jo fortsatt at cheerios er 100% korn.... Weetabix har vi jo, havrefras og 4-korn Kjøpes i morgen. Kan jeg også spørre hvilken yoghurt dere bruker, er ikke de også ofte sukkerbomber?
Blåbærmuffins Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Bruker yoghurt naturell med litt syltetøy eller sprett (tror det er det den heter, sånn barneyoghurt fra tine). Den siste er det vel 11-12 karbohydrater pr 100 g så er litt mer sukker enn jeg liker, men endel av det er natulig fra frukten og ikke tilsatt. Er iallfall fri for kunstige søtingsmidler og konserveringsmidler så syns det går greit. Er ikke hver dag han får yoghurt uansett.
stearin Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg gir min datter safari yoghurt av og til, men som oftest får hun også naturell yoghurt blandet med fruktyoghurt. Smaken er nesten det samme, men mye mindre sukker. Gir også minifras til min datter av og til:-) Synes de er kjempegode, men har ikke sjekket om de har mye sukker. Er iallefall ikke en av verstingene. Også får hun det kun av og til i helgene.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Jeg bruker mye yoghurt og havregryn.. han elsker det1 får det også med i bhg til 3 mat
Pumba78 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2011 Havrefras tok jo helt av, spiste en stooor porsjon, er jo perfekt da hun kan plukke med hendene selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå