Gå til innhold

Barnehageplass i bydel Gamle Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bor i Gamle Oslo og har noen bekjentskap med barnehagene her og evt kan anbefale (el fraråde) en barnehage?? Er veldig mange å velge mellom, og uten kjennskap til noen av dem så er det vanskelig å vite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo litt på hvor du bor da, eller? Selv synes jeg hvertfall det er veldig greit at barnehagen er i nærheten. Hmm...

Selv har jeg ungen i en barnehage som heter Sotamyggen og ligger på Vålerenga. Veldig fornøyd. Det er absolutt ingen fancy barnehage om du skjønner, men de som jobber der er superkoselige, det er små avdelinger og barna blir virkelig sett og tatt vare på føler jeg.

Ei venninne har ungen i Etterstadgata barnehage og hun er ikke fornøyd. Ellers kjenner jeg ikke til andre barnehager i Gamle Oslo, er jo så mange. Ville ikke valgt en veldig stor barnehage.

Skrevet

jeg anbefaler kværnerdalen barnehage! Det er 7 barnehager i en, og u hver barnehage, har de fire baser. De har dessuten gymsal, sanserom, mediarom og vannrom (der barna får bade). De som jobber der sønnen min går er suverene, de er opptatt av læring og utvikling og er veldig omsorgsfulle. Jeg kjenner to andre med barn i Kværnerdalen og de er også veldig fornøyde. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...