gutt på 2, jente i magen Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hva tar dere med til babyen på sykehuset? Når pakker dere fødebagen? Begynte så vidt å planlegge hva jeg skal ta med til babyen, men synes det er vanskelig. Blir jo fort så mye. Vet aldri hvor mye de gulper, bæsjer o.l på klærne, samt vet jo ikke hvor lenge vi blir der. Har ikke lyst til at babyen skal ha på seg sykehustøy. Husker ikke hva jeg pakke forrige gang heller. Noen råd?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Ikke stort... Bare et antrekk til å reise hjem i =) Vi har alltid brukt klærne på sykehuset mens vi er der og den dagen vi reiser hjem tar vi på noe nytt... Denne gangen har jeg pakka body og bukse + lue og dress og strømpebukse i tilfelle gubben ikke rekker å handle nytt reise hjem antrekk! Vet ikke hvor lenge jeg blir så får se an hvordan jeg gjør ting når den tid kommer =) Ikke vits å planlegge for mye =)
Atterengang Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Hei:) Mulig jeg bruker sykehusklea inntil vi drar hjem. Men har uansett pakket med en ullstrømpebukse, en hvit body og sokker, pluss hjemreiseantrekket. Bare i tilfelle jeg skulle få lyst til å kle henne litt ekstra fint til besteforeldra kommer på besøk Har også med en ulldress, noen luer da jeg ikke vet hvilken jeg velger, og babybooties som jeg og mamma har heklet:) Har brukt ganske lang tid på fødebæggen, for at jeg ikke skal pakke for mye. Nå er jeg endelig i mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå