Gå til innhold

Trøtt og sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite hjertesukk fra meg. Har sovet dårlig i natt og bekkenet er slitent, men ikke så veldig vondt siden jeg stort sett ikke har beveget meg i dag. Trøtt som en sokk og skal til manuellterapeuten senere i dag som har gitt meg en øvelse jeg skal gjøre som bare gjør bekkenet verre ;-) Ikke at det virker som om han tror jeg har bekkenløsing heller. Samma hva de kaller det. Vondt er det! Æsj... Har mest lyst til å bli 100% sykemeldt :-S Er så vanskelig å forutse formen om dagen. Tåler jo ikke en hyggelig middag med venner en helg en gang før jeg er helt skutt i hodet og skjeller ut samboer fordi jeg synes han drakk for mye (han drakk ikke mer enn det jeg gjør selv til vanlig).

Jeg hater å være så ustabil i form. Vil bare være happy gravid og stulle rundt og gå tur med bikkjene og glede meg til jul og termin i februar. Usj... Low on fuel :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, her er det vel bare å bli hjemme og gå og legge seg igjen etter frokosten, tenker jeg. går an å ta noen dager på egenmelding for å se om du blir bedre, og eventuelt gå til legen og ta en prat med ham etter en dag eller to.

Skrevet

Er heligvis 50% sykemeldt, og det redder mer enn selve bekkenet ;-) Ble litt bedre etter en times tur i skogen med bikkjene, og behandling hos manuellterapeuten. Hodet føles bedre, men bekkenet har aldri vært verre :-P Bra jeg har fri resten av uka og at jeg har en snill og tålmodig mann ;-)

Skrevet

Usj,føler m deg!!! Skal ikkje være sånn å være gravid!

Eg e sjøl gravid m nr3, og dette har så langt vert alt ant enn et "lykkelig happy"svangerska.. Slet m ekstrem kvalme og trøtthet fram t uke 17.. Og no har bekken og plagsomme/tidvis vonde kynnere overtatt;) festlig! Hihi... Glad dette e siste svangerskap for å si d sånn;);)

Ååå så godt,dagens klage;)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Huff, vet dessverre akkurat hvordan du har det!!!

Bekkenet mitt har vært trøblete hele svangerskapet, og har faktisk vært 100% sykemeldt siden uke 17. Tar det med ro og går til behandling, men det er søren meg ingenting som hjelper.

Og da når man i tillegg har konstant dårlig samvittighet fordi man ikke orker å gå lengre enn 10 min med bikkja, ikke orker å leke like mye med 2-åringen og huset ser bombet ut... ja, da er det ikke mye morsomt å være gravid.

Men vi får verdens beste gevinst etterpå da;)

Skrevet

Henger meg på her, jeg... Føler med deg!

Jeg var kjempekvalm frem til uke 18, og har fra uke 14 hatt daglig migrene, og nå har i tillegg bekkenet blitt så ille at jeg klarer ikke å gå til barnehagen for å hente 2-åringen en gang... Ikke så lett å glede seg over svangerskapet nei! Har akkurat gått over til full sykemelding, nå er det nok...

Og så hører man om folk som knapt merker at de er gravide, annet enn at magen vokser. Jaja, som Kira sier over her - det blir verdens beste gevinst etterpå!

Lykke til alle dere andre som sliter!

Skrevet

Takkr for støtten, jenter. Ikke for at det er koselig at andre har det som meg, men alikevel ;-)

har en litt bedre dag i dag, men huset ser jo fremdeles bomba ut. Det får det bare gjøre! Bekkenet er heldigvis litt bedre nå på morgenen og jeg håper at kynnerene holder seg på en normalnivå i dag. Hadde et ras av de i går. Kommer helt tydelig mer når jeg stresser og er sliten.

Ha en god dag! Jeg skal gjøre minst mulig. Dvs: Sitte i sofaen og strikke 8-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...