Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Skal sende en gave, og lurte på om jeg skulle kjøpe noe god spekemat og en flaske god vin. Men jeg er usikker på om det går an å sende en pakke som inneholder en vinflaske i posten. Har du sendt eller fått vin i posten? Gikk det bra?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det går bra, du må bare polstre skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Hvis jeg pakker den inn i aviser og legger i en Norgespakke, duger det?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg har jobbet på posten og vil ikke anbefale det. Det var en av de tingene som ofte kom knust.. Forøvrig om du skal gjøre det så pakk flaska godt inn i bobleplast. Avispapir holder ikke. Husk at pakkene ofte blir kastet i containere/bur og så tømt ut. Glemmer aldri den herlige eddiklukta på pakkerommet rundt juletider.. Spesielt etter jul når pakkene ikke var hentet og det var knuste vinflasker som hadde stått der noen uker..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Ja vi sender både vin og conac i juletider. Går fint når det er bobbleplast rundt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå